Chiptuning » BMW tuning » BMW 318i tuning » 2.0i 143 LE referencia

BMW 318i chiptuning 2.0 i 143 lóerő 2003 Prémium Pro beállítás


BMW 318i csippelés a 240000 kilométert futott 18 éves 143 lóerős 2.0 i gépen, ami Mohács közeléből ugrott át hozzánk motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a csippelés haszna könnyen mérhető.


bmw-3-as-sorozat-tuning-318i-143

BMW 318i alapadatok

Gyártmány: BMW
Típus: 318i
Kivitel: E46 – 1998 – 2005
Motor: 2.0i 143 LE
Teljesítmény: 143 LE
Forgatónyomaték: 200 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Bosch ME9.2
Motorkód: N42
Alvázszám: WBAAY710
Év: 2003
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innen jött: Mohács

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning

Tuning katalógusunkban biztonságos emelés ezen a BMW-n

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl nagyobb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért egyedül Te felelsz.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

BMW 318i tuning a Rigotechnél

Dorián csiptuning miatt jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne autója a vezetési élményen és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték meggyőző növelése mellett. Egyúttal garantálva az érkezővel azonos megbízhatóságot.

BMW 318i tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 318i 143 LE-s motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális mechanikai tartalékkal van megáldva, ezért a tuning várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel csiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


A 2.0 i csiptuning alkalmával meg kell nézni melyik chippeshez mész, mert a beállítások megbízhatósága, haszna, költsége igen változatos!

A kocsid 143 Ps erőforrásának valamint hajtásának adottságai ellenére is azonnal felrobbantható egy túlhúzott akciós remappal vagy akármilyen BMW tuningbox telepítésével. “Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, lépései

A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Dorián elvárásainak megfelelő PPro stage1 beállítás kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha három verzió alatt lesz kiforrott a BMW futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A chiptuningunk eredménye ezen a 2.0 i erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján mérhető a fogyasztás csökkenése is.

Nagyra értékeljük Dorián pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Szívó-benzin motoroknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt betenni mivel szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Elég sok hasonló BMW-t vizsgáltunk, mértünk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk gyakran megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #318i #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Chiptuning » BMW tuning » BMW 318i tuning » 2.0i 143 LE referencia

1 BMW 318i tuning 2.0 i 143 LE néhány referenciánk

  • BMW 318i tuning 2.0 i 143 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 BMW 2.0 i motor pár teljesítménymérésünk

1.3 Néhány azonos motor: Bmw - Mini csoport 2.0 i teljesítménymérése

  • Bmw - Mini csoport 2.0 i 143 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • Bmw - Mini csoport 2.0 i méréseink feltöltése folyamatban...

2 Még néhány BMW 2.0 i 143 LE tuning referenciák

  • BMW 2.0 i 143 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 BMW 2.0 i chiptuning referenciák

  • BMW 2.0 i chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 BMW 318i chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech BMW tuning


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!