Chiptuning » BMW tuning » BMW X3 tuning » 3.0i (170 kW / 231 LE) referencia
BMW X3 chiptuning 3.0 i 231 Ps 2005 Prémium Pro beállítás
BMW X3 chippelés a 194478 km-t futott 17 éves 231 lóerős 3.0 i BMW-n, amely tulajdonosa Pilisvörösvár közeléből ugrott át hozzánk csippelés kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltóval szerelt kivitelnél a csiptuning hatása jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- BMW X3 szakcikkeink
- További BMW X3 méréseink
- BMW X3 3.0 i tuning autóink, sztorik
- BMW X3 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW X3 specifikáció
Gyártmány: BMW
Típus: X3
Kivitel: E83 – 2004 – 2010
Motor: 3.0i (170 kW / 231 LE)
Katalógus teljesítmény: 231 LE
Katalógus nyomaték: 300 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 194478 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental MS45
Motorkód: M54B30
Alvázszám:
Évjárat: 2005
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Pilisvörösvár
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/bmw-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos reklámoz nagyobb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW X3 tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk chiptuningra érkezett, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően az autó dinamikája, vezethetősége jelentősen javult, így immáron élvezetesebb lett vele az autózás.
A tulaj remap okán jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Kérése egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredeti élettartamot.
BMW X3 kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-x3/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az X3 231 Cv-s erőforrása és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal bír, így a chip tuning várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.
A 3.0 i remap alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a remap-ok megbízhatósága, eredménye, költsége hihetetlenül eltérő!
Szeretett autód 231 LE erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy akármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő PPro motoroptimalizálás megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A felhúzásunk eredménye ezen a 3.0 i erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Szívó-benzin esetében a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sportlégszűrőt használni mivel a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.
Nálunk a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk és velük kapcsolatban gyakran megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #X3 #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 3.0 i más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 3.0 i egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!