/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW X3 tuning » 3.0i (170 kW / 231 LE) referencia

BMW X3 chiptuning 3.0 i 231 Ps 2005 Prémium Pro beállítás


BMW X3 chippelés a 194478 km-t futott 17 éves 231 lóerős 3.0 i BMW-n, amely tulajdonosa Pilisvörösvár közeléből ugrott át hozzánk csippelés kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltóval szerelt kivitelnél a csiptuning hatása jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.


bmw x3 tuning 3-0-i 231

BMW X3 specifikáció

Gyártmány: BMW
Típus: X3
Kivitel: E83 – 2004 – 2010
Motor: 3.0i (170 kW / 231 LE)
Katalógus teljesítmény: 231 LE
Katalógus nyomaték: 300 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 194478 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental MS45
Motorkód: M54B30
Alvázszám:
Évjárat: 2005
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Pilisvörösvár

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/bmw-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a BMW-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos reklámoz nagyobb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.

BMW X3 tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk chiptuningra érkezett, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően az autó dinamikája, vezethetősége jelentősen javult, így immáron élvezetesebb lett vele az autózás.
A tulaj remap okán jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Kérése egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredeti élettartamot.

BMW X3 kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-x3/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az X3 231 Cv-s erőforrása és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal bír, így a chip tuning várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.


A 3.0 i remap alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a remap-ok megbízhatósága, eredménye, költsége hihetetlenül eltérő!

Szeretett autód 231 LE erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy akármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő PPro motoroptimalizálás megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A felhúzásunk eredménye ezen a 3.0 i erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin esetében a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sportlégszűrőt használni mivel a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Nálunk a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk és velük kapcsolatban gyakran megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #X3 #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 3.0 i egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!