/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Accord tuning » 2.2 ICTDI 140 LE teljesítménymérés adatok

Honda Accord 2.2 ICTDI 140 LE 2006 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és teljesítménymérés



Alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus / kivitel: Accord
Motor: 2.2 ICTDI
Teljesítmény: 140 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Teljesítménymérő padon
Mérőszoftver: Sportdevices

Honda tuning gyűjtőoldalunkról elérsz minden típust. Ezekből választva az adott típusoldalon külön-külön látod a kapcsolódó méréseinket, referenciáinkat.




Honda Accord 2.2 ICTDI 140 LE dyno teszt

FONTOS! Nincs két egyforma Honda és bár az ügyfélkérések általánosságban közel állanak egymáshoz mégis elég nagy az eltérés köztük. Ezért minden egyes referenciánk teljesítménymérése eltérő, kizárólag a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki erősebbre, más finomabbra szeretné. Valakinek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te autód mit tud.

Kezdéskor a gyári specifikációhoz képest erőben 4% (6 lóerő) többletet mértünk ezen az aktuális Hondán. Tehát, 140 LE hide-compare-block1 NM gyári specifikációhoz hasonlítva 146 LE-t és 350 NM-t tudott a Prémium Pro chip tuningunk megkezdésekor.

 

A mérés adatai

Mért érkező teljesítmény: 146 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 350 NM
Mért Rigotech PPro csiptuning teljesítmény: 169 LE (+16% +23LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 401 NM (+13% +51Nm)




honda-Accord-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Honda #Accord #tuning #ICTDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Honda Accord tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Honda Accord tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Honda Accord tuning 2.2 ICTDI 140 LE mérések

  • Honda Accord tuning 2.2 ICTDI 140 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Honda 2.2 ICTDI motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 2.2 ICTDI teljesítménymérések

  • no-group-hide 2.2 ICTDI 140 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 2.2 ICTDI méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Honda 2.2 ICTDI 140 LE tuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI 140 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Honda Accord chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Honda tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , ezért a sportlégszűrő használata indokolt lehet (de nem kötelező).


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges optikai tuning. Többen nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz a vezérgép menetdinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni és tuning vonatkozásában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc