Chiptuning » Honda tuning » Honda Cr-V tuning » 2.2 ICTDI 140 LE teljesítménymérés adatok

Honda Cr-V 2.2 ICTDI 140 LE Rigotech Prémium Pro csiptuning adatok és dyno



Alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus / kivitel: Cr-V
Motor: 2.2 ICTDI
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Forgatónyomaték: hide-compare-block1 Nm
Gyártási év:
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Teljesítménymérő padon
Mérőszoftver: Sportdevices

Honda tuning lapunkról eléred az összes típust. Ezekből választva a típusoldalon csoportosítva látod releváns méréseinket, cikkeinket.




Honda Cr-V 2.2 ICTDI 140 LE dyno teszt

FONTOS! Nincs két egyforma Honda és ugyan a tulajdonosok elvárásai van, hogy egyezést mutatnak ennek ellenére elég nagy az eltérés köztük. Szóval minden egyes projektünk mérési eredménye eltérő, kifejezetten a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki erősebbre, valaki alá kéri. Egyeseknek elsődleges a javuló fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mit tud.

Érkezéskor a gyári ígérethez képest teljesítményben -4% (-5 Ps) elmaradást mértünk az aktuális Hondán. Így, az autó a 140 LE hide-compare-block1 NM gyári ígérethez hasonlítva 135 lovat és 350 NM-t igazolt a Stage1 beállításunk előtt.

 

A teszt adatai

Mért érkező teljesítmény: 135 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 350 NM
Mért Rigotech PPro motoroptimalizálás teljesítmény: 159 LE (+17% +24LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 386 NM (+9% +36Nm)




honda-Cr-V-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Honda #Cr-V #tuning #ICTDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Honda Cr-V tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Honda Cr-V tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Honda Cr-V tuning 2.2 ICTDI 140 LE mérések

  • Honda Cr-V tuning 2.2 ICTDI 140 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Honda 2.2 ICTDI motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 2.2 ICTDI teljesítménymérések

  • no-group-hide 2.2 ICTDI 140 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 2.2 ICTDI méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Honda 2.2 ICTDI 140 LE tuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI 140 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Honda Cr-V chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Honda tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál felesleges sport légszűrő betétet alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet. Szívó benzin tuning mellett javítja a légcserét, ezzel az eredményt , ezért a sportlégszűrő használata kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!)


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges optikai és néha vezetéstechnikát támogató tuning extra. Többen nem gondolják át, hogy milyen hatással lesz ez a gépóriás dinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc