Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia
Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás
Honda Civic csiptuning a 160000 kilométert futott 15 éves 142 LE-s 1.8 i-VTEC gépen, amely Kiskőrös közeléből jött remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chip tuning haszna jól tesztelhető, mérhető.
Természetes, hogy a tuning előtt és után lemértük, ezért a nyomaték és fogyasztás javulása mellett látható, kiértékelhető a számszerűsített mérés. Érkezéskor a katalógushoz képest teljesítményben 3% (-4 LE) elmaradást, nyomatékban 1% (-2Nm) elmaradást mértünk a mai 15 éves Hondán. Tehát, az autó a 142 LE 174 NM gyári ígérethez hasonlítva 138 lóerőt és 172 Nm-t tudott az optimalizálásunk előtt.
- Honda Civic 1.8 i-VTEC 142 LE mérési eredmények
- Honda Civic szakcikkeink
- További Honda Civic méréseink
- Honda Civic 1.8 i-VTEC tuning autóink, sztorik
- Honda Civic fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda Civic specifikáció
Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: K20Z21
Alvázszám: JHMCL75400
Évjárat: 2007
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innen érkezett: Kiskőrös
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/
Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen a Hondán
Az általunk ajánlott, strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 142 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 174 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hirdet magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te felelsz.
Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda Civic Tuning Rigotech technikával
Sokan nem látják értelmét a szívóbenzinesek chiptuningjának, ami egyes típusoknál igaz lehet, de nem a Hondáknál. Szívóbenzinesek mérésének leginkább az érkező állapot felmérése miatt lehet jelentősége. Inercia mérésnél az autót teljes gázzal gyorsítjuk, így a köztes pedálállásokon érezhető javulást nem szemlélteti, holott a részterhelésen jön ki igazán a szívó tuning értelme. A Dynocharton látható növekmény nem tűnik markánsnak, mégis kifejezetten jó eredménynek számít, ezért szeretjük a Hondákat 🙂
Alajos chiptuning okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója dinamikáján és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték érezhető javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.
Honda Civic chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Civic 142 lovas erőforrása szívóbenzineshez mért minimális mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a remap várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chippelhető, az elvárt futásteljesítmény csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
Az 1.8 i-VTEC csiptuning alkalmával tájékozódni kell kihez mész, mert a szolgáltatások haszna, díja hihetetlenül változatos!
A kocsid 142 lóerős erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is gyorsan tönkre tehető egy rosszul megírt akciós csiptuninggal vagy akármilyen Honda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, lépései
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulaj kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning megvalósítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll.
A Honda tuning, motoroptimalizálás eredménye ezen az 1.8 i-VTEC erőforráson: +4% (+5 Ps) teljesítménytöbblet, a nyomaték +3% (+6 Nm) növekedésével együtt. A Hondát közös tesztkör után 143 Ps és 178 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Szívó-benzin motoroknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport légszűrő betétet alkalmazni mivel szívó benzinesnél további javulást hozhat.
Honda Civic 1.8 i-VTEC 142 LE mérési jegyzőkönyv
FONTOS! Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Honda és ugyan a tulajdonosok elvárásai valamikor hasonlók mégis jelentős az eltérés köztük. Így minden egyes referenciánk teljesítménymérése változatos, csak a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint más óvatosabbra számít. Egyeseknek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mit tud.
Műhelyünkben kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai eljárásaink mellett, egyedülálló garanciáink szavatolják. Sok hasonló Hondát vizsgáltunk, mértünk, chip tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről több alkalommal közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 1.8 i-VTEC 142 LE mérések
Honda 1.8 i-VTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 1.8 i-VTEC 142 LE mérések
csoport 1.8 i-VTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!