/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás


Honda Civic csiptuning a 160000 kilométert futott 15 éves 142 LE-s 1.8 i-VTEC gépen, amely Kiskőrös közeléből jött remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chip tuning haszna jól tesztelhető, mérhető.

Természetes, hogy a tuning előtt és után lemértük, ezért a nyomaték és fogyasztás javulása mellett látható, kiértékelhető a számszerűsített mérés. Érkezéskor a katalógushoz képest teljesítményben 3% (-4 LE) elmaradást, nyomatékban 1% (-2Nm) elmaradást mértünk a mai 15 éves Hondán. Tehát, az autó a 142 LE 174 NM gyári ígérethez hasonlítva 138 lóerőt és 172 Nm-t tudott az optimalizálásunk előtt.



honda civic tuning 1-8-i-vtec 142

Honda Civic specifikáció

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: K20Z21
Alvázszám: JHMCL75400
Évjárat: 2007
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innen érkezett: Kiskőrös

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

honda civic tuning chiptuning 1-8-i-vtec 142

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen a Hondán

Az általunk ajánlott, strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 142 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 174 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hirdet magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te felelsz.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Honda Civic Tuning Rigotech technikával

Sokan nem látják értelmét a szívóbenzinesek chiptuningjának, ami egyes típusoknál igaz lehet, de nem a Hondáknál. Szívóbenzinesek mérésének leginkább az érkező állapot felmérése miatt lehet jelentősége. Inercia mérésnél az autót teljes gázzal gyorsítjuk, így a köztes pedálállásokon érezhető javulást nem szemlélteti, holott a részterhelésen jön ki igazán a szívó tuning értelme. A Dynocharton látható növekmény nem tűnik markánsnak, mégis kifejezetten jó eredménynek számít, ezért szeretjük a Hondákat 🙂
Alajos chiptuning okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója dinamikáján és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték érezhető javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.

Honda Civic chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Civic 142 lovas erőforrása szívóbenzineshez mért minimális mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a remap várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chippelhető, az elvárt futásteljesítmény csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.


Az 1.8 i-VTEC csiptuning alkalmával tájékozódni kell kihez mész, mert a szolgáltatások haszna, díja hihetetlenül változatos!

A kocsid 142 lóerős erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is gyorsan tönkre tehető egy rosszul megírt akciós csiptuninggal vagy akármilyen Honda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulaj kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning megvalósítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll.

A Honda tuning, motoroptimalizálás eredménye ezen az 1.8 i-VTEC erőforráson: +4% (+5 Ps) teljesítménytöbblet, a nyomaték +3% (+6 Nm) növekedésével együtt. A Hondát közös tesztkör után 143 Ps és 178 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Szívó-benzin motoroknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport légszűrő betétet alkalmazni mivel szívó benzinesnél további javulást hozhat.

Honda Civic 1.8 i-VTEC 142 LE mérési jegyzőkönyv

FONTOS! Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Honda és ugyan a tulajdonosok elvárásai valamikor hasonlók mégis jelentős az eltérés köztük. Így minden egyes referenciánk teljesítménymérése változatos, csak a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint más óvatosabbra számít. Egyeseknek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mit tud.

honda civic tuning teljesitmenymeres dyno chart

Műhelyünkben kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai eljárásaink mellett, egyedülálló garanciáink szavatolják. Sok hasonló Hondát vizsgáltunk, mértünk, chip tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről több alkalommal közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 i-VTEC 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 i-VTEC más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 i-VTEC 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!