/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 LE 2012 Prémium Pro Stage1


Honda Civic chip tuning a 160000 kilométert futott 10 éves 142 LE-s 1.8 i-VTEC gépen, amely Budapest térségéből ugrott át hozzánk chiptuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.


honda civic tuning 1-8-i-vtec 142

Honda Civic adatai

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Teljesítmény: 142 LE
Forgatónyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A
Alvázszám:
Év: 2012
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Ahonnan érkezett: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Hondán

A Rigotech által javasolt strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet hegyesebb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Honda Civic tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája tuning okán érkezett a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Kérése egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva a gyár által is szavatolt élettartamot.

Honda Civic chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Civic 142 Cv-s erőforrása szívóbenzineshez mért minimális betervezett mechanikai tartalékkal bír, a csippelés várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


Az 1.8 i-VTEC chiptuning előtt meg kell nézni melyik chippeshez mész, mivel a tuningboxok haszna, díja nagyon változatos!

A kocsid 142 lóerős erőforrásának és hajtásláncának adottságai ellenére is azonnal leamortizálható egy összetákolt olcsó szolgáltatással vagy bármilyen Honda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chiptuning eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Szilárd kérésének megfelelő PPro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen az 1.8 i-VTEC motoron: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük Szilárd bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin autóknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport légszűrő betétet beszerezni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

Műhelyünkben autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Sok hasonló Hondát vizsgáltunk, mértünk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk gyakran feltettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 i-VTEC 142 LE mérések

  • Honda Civic 1.8 i 142 LE 2016 Rigotech Prémium Pro csiptuning és dyno

  • Honda 1.8 i-VTEC más teljesítményosztály mérések

  • Honda Civic 1.8 i 140 LE Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno

  • csoport 1.8 i-VTEC egyéb mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!