Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia
Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 LE 2012 Prémium Pro Stage1
Honda Civic chip tuning a 160000 kilométert futott 10 éves 142 LE-s 1.8 i-VTEC gépen, amely Budapest térségéből ugrott át hozzánk chiptuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Honda Civic szakcikkeink
- További Honda Civic méréseink
- Honda Civic 1.8 i-VTEC tuning autóink, sztorik
- Honda Civic fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Honda Civic adatai
Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Teljesítmény: 142 LE
Forgatónyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A
Alvázszám:
Év: 2012
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Ahonnan érkezett: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Hondán
A Rigotech által javasolt strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet hegyesebb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.
Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda Civic tuning Rigotech technikával
Az autó gazdája tuning okán érkezett a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Kérése egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva a gyár által is szavatolt élettartamot.
Honda Civic chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Civic 142 Cv-s erőforrása szívóbenzineshez mért minimális betervezett mechanikai tartalékkal bír, a csippelés várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.8 i-VTEC chiptuning előtt meg kell nézni melyik chippeshez mész, mivel a tuningboxok haszna, díja nagyon változatos!
A kocsid 142 lóerős erőforrásának és hajtásláncának adottságai ellenére is azonnal leamortizálható egy összetákolt olcsó szolgáltatással vagy bármilyen Honda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chiptuning eredménye, menete
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Szilárd kérésének megfelelő PPro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen az 1.8 i-VTEC motoron: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük Szilárd bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Szívó-benzin autóknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport légszűrő betétet beszerezni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
Műhelyünkben autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Sok hasonló Hondát vizsgáltunk, mértünk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk gyakran feltettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 1.8 i-VTEC 142 LE mérések
Honda 1.8 i-VTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 1.8 i-VTEC 142 LE mérések
csoport 1.8 i-VTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!