/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 LE 2007 Prémium Pro beállítás


Honda Civic Stage1 beállítás a 152119 kilométert futott 15 éves 142 lóerős 1.8 i-VTEC gépen, amely Piliscsév közeléből jött motoroptimalizálás érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben a stage1 beállítás haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.


honda civic tuning 1-8-i-vtec 142

Honda Civic adatai

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Forgatónyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 152119 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A
Alvázszám:
Év: 2007
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Piliscsév

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning érdekel? Kezdj itt:
Honda tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Hondán

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely kiír magasabb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.

Honda Civic tuning Rigotech technikával

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően a Hondája karakterisztikája, vezethetősége érezhetően javult a teljes tartományban.
Denis motoroptimalizálás okán jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés , az erő jól érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredeti megbízhatóságot.

Honda Civic chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 15 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A Civic 142 Cv-s motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális mechanikai tartalékkal van megáldva, tehát a chiptuning várható eredménye is kevesebb. A motor azért érezhető eredménnyel erősíthető, az üzembiztonság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.
Az 1.8 i-VTEC motoroptimalizálás előtt érdemes tájékozódni melyik műhelyhez mész, mert a beállítások megbízhatósága, haszna, brutálisan eltérő!

A kocsid 142 lóerős motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy útszéli tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chiptuninggal vagy Honda tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete

Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro csippelés kivitelezése. A tökéletes tuning van, hogy elsőre megvan a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen az 1.8 i-VTEC erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük Denis bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.

Szívó-benzin motoroknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport betétszűrőt betenni mivel szívó motornál van létjogosultsága.

Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Hondát vizsgáltunk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 i-VTEC 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 i-VTEC más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 i-VTEC 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!