Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 Ps 2016 Prémium Pro motoroptimalizálás


Honda Civic chiptuning a 80000 kilométert futott 6 éves 142 lóerős 1.8 i-VTEC szekéren, amely Budapest mellől érkezett hozzánk chippelés ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetben a stage1 beállítás haszna nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


honda civic tuning 1-8-i-vtec 142

Honda Civic specifikáció

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Teljesítmény: 142 LE
Forgatónyomaték: 174 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 80000 km
ECU: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18Z
Alvázszám: SHHFK2830F
Év: 2016
Üzemanyag: Benzin
Kialakítás: Szívó-benzin
Ahonnan érkezett: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Honda tuning

Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Hondán

Az általunk ajánlott időtálló motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég reklámoz hegyesebb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért csak Te felelsz.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Honda Civic tuning a Rigotech műhelyében

Kicsit különleges ez a motorvezérlő, a programozás módja csak OBD-n lehetséges, de a legtöbb ismert eszköz nem kezeli 100% biztonsággal. Ezért egy kis fejlesztésre van szükség, így elmondható, hogy az automata váltós szívóbenzines Hondának az amúgy is hegyes motorjával a befektetett energiával nem összemérhető javulás lett eredményünk. De az ügyfél által pont hiányolt kicsi plusz érezhető, és boldogságot okoz.
Sándor remap okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója dinamikáján és nyomatékán. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika drasztikus javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az érkezővel azonos megbízhatóságot.

Honda Civic lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

Tökéletes tuningalany ez a keveset futott gép. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A Civic 142 PS motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, ezért a remap várható eredménye csúcsteljesítményben csekély. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben hangolható, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


Az 1.8 i-VTEC motoroptimalizálás alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez látogatsz, mert a tuningok haszna, díja nagyon eltérő!

Szeretett autód 142 Ps motorjának valamint váltójának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy hibás akciós chiptuninggal vagy bármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chiptuning eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Sándor szempontjainak megfelelő egyedi PPro motoroptimalizálás megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen az 1.8 i-VTEC motoron: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint várható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.

Szívó-benzin esetében a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport légszűrő betétet alkalmazni mivel a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

A Rigotech-nél a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai technikáink , ütős garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Hondát teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről gyakran feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 i-VTEC 142 LE mérések

  • Honda Civic 1.8 i 142 LE 2016 Rigotech Prémium Pro csiptuning és dyno

  • Honda 1.8 i-VTEC más teljesítményosztály mérések

  • Honda Civic 1.8 i 140 LE Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno

  • csoport 1.8 i-VTEC egyéb mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!