/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 LE 2007 Prémium Pro csippelés


Honda Civic optimalizálás ezen a 100000 kilométert futott 14 éves 142 lovas 1.8 i-VTEC szekéren, amely tulajdonosa Pécs közeléből ugrott át hozzánk remap miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a remap eredménye jól tesztelhető, mérhető.


honda-civic-tuning-1-8-i-vtec-142

Honda Civic alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 100000 km
ECU: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A
Alvázszám: SHHFK276
Gyártási év: 2007
Üzemanyag: Benzin
Konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Pécs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Honda beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Hondán

A Rigotech által javasolt üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos kiír magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Honda Civic tuning Rigotech technikával

Hondát tuningolni nem egyszerű, gyárilag is elég hegyes motorok. Ha minden rendben van. Ennél az autónál hiányzik tizen pár lóerő, amit a tuning sem tud visszahozni. Ügyfelünk jól érezte, hogy a gyárihoz képest kissé elmarad, le merte volna fogadni, hogy nincs megy a gyári teljesítmény.
Az autó gazdája remap okán érkezett a Rigotech-hez, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyári megbízhatóságot.

Honda Civic oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Civic 142 lóerős motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett mechanikai tartalékkal bír, ezért a felhúzás várható eredménye csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben chiptuningolható, az élettartam kockáztatása technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


Az 1.8 i-VTEC motoroptimalizálás előtt tájékozódni kell tuning műhelyhez látogatsz, mivel a hangolások megbízhatósága, haszna, költsége hihetetlenül eltérő!

Az autód 142 Ps motorjának és hajtásláncának adottságai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy túlhúzott akciós csiptuninggal vagy bármilyen Honda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, menete

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha elsőre megvan a Honda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen az 1.8 i-VTEC motoron: sokkal jobb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás mérséklődése is.

Köszönjük Zoltán pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin esetében a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt használni mivel a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Nálunk a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai technikáink , ütős garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló Hondát teszteltünk, diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 i-VTEC 142 LE mérések

  • Honda Civic 1.8 i 142 LE 2016 Rigotech Prémium Pro csiptuning és dyno

  • Honda 1.8 i-VTEC más teljesítményosztály mérések

  • Honda Civic 1.8 i 140 LE Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno

  • csoport 1.8 i-VTEC egyéb mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!