Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia
Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 lóerő 2010 Prémium Pro finomhangolás
Honda Civic chip tuning a 180000 kilométert futott 13 éves 142 lovas 1.8 TE gépen, amely Pécs közeléből jött hozzánk csiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Robotizált váltóval szerelt kivitelnél a chippelés hatása nagyon jól érezhető mert kicsi az átviteli veszteség.
- Honda Civic szakcikkeink
- További Honda Civic méréseink
- Honda Civic 1.8 TE tuning autóink, sztorik
- Honda Civic fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Honda Civic részletek
Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: Robotizált
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A
Alvázszám: SHHFN1460A
Év: 2010
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innen jött: Pécs
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Honda tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) emelés ezen a Hondán
A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely hangoztat hegyesebb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te felelsz.
Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda Civic tuning Rigotech módra
László remap okán látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyárival azonos megbízhatóságot.
Honda Civic tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Civic 142 PS motorja szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett tartalékkal bír, tehát a csiptuning várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
1.8 TE motoroptimalizálás előtt meg kell nézni tuning műhelyhez mész, mivel a chiptuningok haszna, díja nagyon változatos!
A géped 142 Ps erőforrásának valamint váltójának adottságai ellenére is gyorsan leamortizálható egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chip tuninggal vagy bármilyen Honda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, menete
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte László kérésének megfelelő Prémium Pro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Honda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A chippelésünk eredménye ezen 1.8 TE motoron: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük László bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Szívó-benzin esetében további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport betétszűrőt alkalmazni mivel jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
Műhelyünkben autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Számos hasonló Hondát mértünk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk gyakran feltettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Honda #Civic #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 1.8 TE 142 LE mérések
Honda 1.8 TE más teljesítményosztály mérések
csoport 1.8 TE 142 LE mérések
csoport 1.8 TE egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!