/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 lóerő 2012 Prémium Pro csippelés


Honda Civic csippelés ezen a 140000 km-t futott 12 éves 142 lóerős 1.8 TE gépen, amely Göteborg közeléből érkezett hozzánk remap kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés haszna jól tesztelhető, mérhető.




Honda Civic adatai

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Forgatónyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Bosch MED17.9.3
Motorkód:
Alvázszám:
Gyártási év: 2012
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Göteborg

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Honda tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég hirdet magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért csak Te tartod a hátad.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Honda Civic tuning a Rigotech műhelyében

Laszlo chip tuning okán látogatott a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva a gyárival azonos élettartamot.

Honda Civic chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Civic 142 lovas motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély mechanikai tartalékkal bír, emiatt a remap várható eredménye csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel erősíthető, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.


1.8 TE chiptuning előtt érdemes tájékozódni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mivel a chiptuningok minősége, megtérülése, költsége nagyon változatos!

A géped 142 lovas erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy kezdetleges akciós remappal vagy bármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Laszlo kérésének megfelelő Prémium Pro csippelés megvalósítása. A tökéletes tuning néha elsőre megvan a Honda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A felhúzásunk eredménye ezen 1.8 TE erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint mérhető az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük ügyfekünk bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin motoroknál ajánlott (de nem feltétel!) sportlégszűrőt alkalmazni mert a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , ütős garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Hondát vizsgáltunk, javítottunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Honda #Civic #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 TE 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 TE más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 TE 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!