/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 Ps 2015 Prémium Pro motoroptimalizálás


Honda Civic csippelés a 140000 kilométert futott 9 éves 142 lovas 1.8 TE szekéren, amely tulajdonosa Budaörs közeléből érkezett Stage1 beállítás miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. CVT váltóval szerelt esetben a chip tuning hatása dinamikában, fogyasztásban szokott hasznos lenni.




Honda Civic specifikáció

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: CVT
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A
Alvázszám:
Év: 2015
Üzemanyag: Petrol
Konfiguráció: Szívó-benzin
Innen jött: Budaörs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Hondán

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet nagyobb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te felelsz.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Honda Civic tuning a Rigotech műhelyében

Miklós optimalizálás okán érkezett a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és nyomatékán. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő meggyőző fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az elvárt élettartamot.

Honda Civic kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Civic 142 LE-s motorja a szívó üzem miatt csekély betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a felhúzás várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, az élettartam sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


1.8 TE chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni milyen chippeshez mész, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, költsége nagyon változatos!

A kocsid 142 LE motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy rosszul megírt akciós tuninggal vagy akármilyen Honda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő egyedi PPro csippelés kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha elsőre megvan a Honda állapotának és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro chippelésünk eredménye ezen 1.8 TE erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de elvárható az autó étvágyának javulása is.

Nagyra értékeljük Miklós bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin autóknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt alkalmazni mert a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Hondát teszteltünk, diagoztunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Honda #Civic #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 TE 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 TE más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 TE 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!