/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 lóerő 2014 Prémium Pro Stage1


Honda Civic chiptuning a 140000 km-t futott 9 éves 142 lovas 1.8 TE gépen, ami Zamárdi mellől érkezett optimalizálás miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltós esetekben a chip tuning eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


honda civic tuning 1-8-te 142

Honda Civic alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Teljesítmény: 142 LE
Forgatónyomaték: 174 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 140000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18Z
Alvázszám:
Év: 2014
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Szívó-benzin
Ahonnan érkezett: Zamárdi

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning érdekel? Kezdj itt:
Honda tuning

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Hondán

A Rigotech által preferált még agresszívebb használat esetén is biztonságos chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely kiír magasabb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért csak Te felelsz.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Honda Civic tuning Rigotech módra

A tulajdonos optimalizálás miatt látogatott Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , az erő érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis megtartva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

Honda Civic tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Civic 142 PS erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal van megáldva, ezért az optimalizálás várható eredménye csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chiptuningolható, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.


1.8 TE csiptuning alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a chiptuningok haszna, díja brutálisan eltérő!

A kocsid 142 LE motorjának valamint váltójának adottságai ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy igénytelenül kivitelezett akciós remappal vagy akármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, lépései

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi PPro motoroptimalizálás kivitelezése. Az elvárás szerinti tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Honda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A chippelésünk eredménye ezen 1.8 TE motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de elvárható az autó fogyasztásának javulása is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin esetében további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sportlégszűrőt betenni mert szívó motornál van létjogosultsága.

A Rigotech-nél a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Hondát teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 TE 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 TE más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 TE 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!