Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 1.6 i-DTEC 160 Ps 2015 Prémium Pro motoroptimalizálás
Honda CR-V csippelés ezen a 140000 km-t futott 7 éves 160 LE-s 1.6 i-DTEC vezérgépen, ami Horné Turovce mellől ugrott át hozzánk csiptuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chip tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 1.6 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Honda CR-V adatai
Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2012 ->
Motor: 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE)
Katalógus teljesítmény: 160 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Bosch EDC17C58
Motorkód:
Alvázszám: SHSRE6790F
Évjárat: 2015
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Horné Turovce
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Hondán
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V tuning a Rigotechnél
Robert motoroptimalizálás miatt jött hozzánk, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal garantálva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.
Honda CR-V chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A CR-V 160 lóerős erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, ezért a remap várható haszna számottevő. A motor biztonságosan erősíthető, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben az 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) motor kellemesen húzható.
Az 1.6 i-DTEC chippelés megrendelésekor meg kell nézni melyik chippeshez fordulsz, mivel a szolgáltatások minősége, megtérülése, költsége brutálisan változatos!
Az autód 160 lovas motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan túlhúzható egy összecsapott akciós chippel vagy bármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Honda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A felhúzásunk eredménye ezen az 1.6 i-DTEC motoron: és klasszabb dinamika de elvárható az autó étvágyának mérséklődése is.
Nagyra értékeljük Robert pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Nálunk a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , ütős garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Hondát diagoztunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször feltettük referenciáinkat, méréseinket.
#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 1.6 i-DTEC 160 LE mérések
Honda 1.6 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 1.6 i-DTEC 160 LE mérések
csoport 1.6 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!