/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) referencia

Honda CR-V chiptuning 1.6 i-DTEC 160 Ps 2015 Prémium Pro motoroptimalizálás


Honda CR-V csippelés ezen a 140000 km-t futott 7 éves 160 LE-s 1.6 i-DTEC vezérgépen, ami Horné Turovce mellől ugrott át hozzánk csiptuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chip tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.


honda cr-v tuning 1-6-i-dtec 160

Honda CR-V adatai

Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2012 ->
Motor: 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE)
Katalógus teljesítmény: 160 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Bosch EDC17C58
Motorkód:
Alvázszám: SHSRE6790F
Évjárat: 2015
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Horné Turovce

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Hondán

Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.


Honda CR-V tuning a Rigotechnél

Robert motoroptimalizálás miatt jött hozzánk, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal garantálva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

Honda CR-V chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A CR-V 160 lóerős erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, ezért a remap várható haszna számottevő. A motor biztonságosan erősíthető, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben az 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) motor kellemesen húzható.


Az 1.6 i-DTEC chippelés megrendelésekor meg kell nézni melyik chippeshez fordulsz, mivel a szolgáltatások minősége, megtérülése, költsége brutálisan változatos!

Az autód 160 lovas motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan túlhúzható egy összecsapott akciós chippel vagy bármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Honda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A felhúzásunk eredménye ezen az 1.6 i-DTEC motoron: és klasszabb dinamika de elvárható az autó étvágyának mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Robert pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Nálunk a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , ütős garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Hondát diagoztunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször feltettük referenciáinkat, méréseinket.

#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


csoport 1.6 i-DTEC 160 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!