/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) referencia

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 lóerő 2017 Prémium Pro beállítás


Honda CR-V chip tuning ezen a 60000 km-t futott 4 éves 160 LE-s 1.6 i-DTEC vezérgépen, ami Pécel mellől ugrott át hozzánk csiptuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. CVT váltóval szerelt esetekben a csippelés haszna kevésbé érezhető, mint manuális vagy DSG váltó esetén, a folyamatosan változó áttétel miatt. A tuning folyamata alatt dyno teszteket is csináltunk, szóval az erő és fogyasztás javulásán felül analizálható a kinyomtatott eredmény. Kezdéskor a specifikációhoz képest erőben 3% (-4 Ps) elmaradást, nyomatékban 0% (1Nm) többletet regisztráltunk ezen a mai 4 éves Hondán. Tehát, 160 lóerő 350 NM specifikációhoz hasonlítva 156 lovat és 351 Nm-t tudott felmutatni a Prémium Pro felhúzásunk előtt.


honda-cr-v-tuning-1-6-i-dtec-160

Honda CR-V alapadatok

Gyártmány: Honda Típus: CR-V Kivitel: 2012 -> Motor: 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) Teljesítmény: 160 LE Forgatónyomaték: 350 Nm Váltó: CVT Futásteljesítmény: 60000 km Motorvezérlő: Bosch EDC17C58 Motorkód: N16A4 Alvázszám: SHSRE688 Gyártási év: 2017 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Pécel Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

noimage2 Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt: Honda tuning

Chiptuning táblázat: biztonságos emelés ezen a Hondán

Az általunk javasolt, durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos kiír magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.

Honda CR-V Tuning a Rigotech műhelyében

Zoltán remap okán látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és nyomatékán. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Honda CR-V kezdőlapounk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/ Tuning szempontból ideális, ha az autó már be van járatva, viszont még kellően kevés benne a kilométer ahhoz, hogy biztosan tökéletes állapotban érkezzen. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat. A CR-V 160 LE-s motorja számottevő betervezett túlméretezéssel bír, ezért a remap várható haszna számottevő. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az élettartam csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
Az 1.6 i-DTEC optimalizálás alkalmával érdemes tájékozódni milyen céghez mész, mert a tuningok haszna, ára brutálisan változatos! A géped 160 lóerős erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül kinyírható egy kezdetleges akciós chip tuninggal vagy akármilyen Honda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte Zoltán elvárásainak megfelelő egyedi PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. A Honda tuning, Stage1 eredménye ezen az 1.6 i-DTEC motoron: +20% (+31 lóerő) teljesítményemelkedés, a nyomaték +12% (+42 Nm) fokozódásával együtt. A Hondát végül közös tesztkör után 187 Ps és 393 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Zoltán pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport légszűrő betétet betenni mivel további javulást nem fog hozni.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 LE mérési diagram

FONTOS! Ritka, hogy két Honda teljesen egyforma és habár az ügyfélkérések van, hogy közel állanak egymáshoz mégis elég nagy az eltérés köztük. Emiatt minden egyes munkánk dyno tesztje eltérő, egyedül az aktuális autóra és kérésre vonatkozik! Még add hozzá, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, más erősebbre, valaki meg gyengébbre akarja. Egyeseknek fontos a csökkenő fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mit tud.
honda-cr-v-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos ehhez hasonló Hondát teszteltünk, diagoztunk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal már láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


csoport 1.6 i-DTEC 160 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!