/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Cr-V tuning » 2.2 ICTDI 140 LE teljesítménymérés adatok

Honda Cr-V 2.2 ICTDI 140 LE 2005 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és dyno teszt



Alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus / kivitel: Cr-V
Motor: 2.2 ICTDI
Teljesítmény: 140 LE
Forgatónyomaték: hide-compare-block1 Nm
Évjárat: 2005
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Mérőpadon
Mérőszoftver: Bosch FLA 206

Honda tuning gyártmányoldalunkról eléred az összes típust. Ezekből választva a típusoldalon külön-külön megtalálod a vonatkozó dyno tesztjeinket, referenciáinkat.




Honda Cr-V 2.2 ICTDI 140 LE dyno teszt

Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Honda és ugyan a tulajdonosok elvárásai néha egyezést mutatnak azért elég nagy a szórás köztük. Ezért minden egyes tuningunk mérési eredménye eltérő, egyedül a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más durvábbra, megint valaki gyengébbre akarja. Egyeseknek fontos a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit tud.

A folyamat elején a katalógusadathoz viszonyítva teljesítményben 4% (5 Ps) többletet regisztráltunk a mai Hondán. Tehát, az autó a 140 LE hide-compare-block1 NM gyári adathoz képest 145 lovat és 366 NM-t tudott az optimalizálásunk megkezdésekor.

 

A teljesítménymérés adatai

Mért érkező teljesítmény: 145 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 366 NM
Mért Rigotech PPro csiptuning teljesítmény: 156 LE (+8% +11LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 400 NM (+9% +34Nm)




honda-Cr-V-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Honda #Cr-V #tuning #ICTDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Honda Cr-V tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Honda Cr-V tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Honda Cr-V tuning 2.2 ICTDI 140 LE mérések

  • Honda Cr-V tuning 2.2 ICTDI 140 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Honda 2.2 ICTDI motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 2.2 ICTDI teljesítménymérések

  • no-group-hide 2.2 ICTDI 140 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 2.2 ICTDI méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Honda 2.2 ICTDI 140 LE tuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI 140 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Honda Cr-V chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Honda tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin autóknál felesleges sportlégszűrőt beszerezni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet. Szívó benzin tuning mellett javítja a légcserét, ezzel az eredményt , emiatt a sportlégszűrő használata a hatást fokozandó megfontolandó (de nem feltétel).


Alufelni

Az alufelni népszerű optikai tuning cucc. Többen nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz ez az autó menetdinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni és tuning vonatkozásában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc