Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 2.2 i-DTEC 150 Ps 2010 Prémium Pro beállítás
Honda CR-V chiptuning a 120000 kilométert futott 11 éves 150 LE-s 2.2 i-DTEC szekéren, ami Altenmarkt im Pongau közeléből jött hozzánk chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetekben a chip tuning eredménye jól mérhető. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda CR-V további részletek
Gyártmány: Honda Típus: CR-V Kivitel: 2007 – 2012 Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) Teljesítmény: 150 LE Forgatónyomaték: 350 Nm Váltó: DSG Futásteljesítmény: 120000 km Motorvezérlő: Bosch EDC17CP16 Motorkód: N22B3 Alvázszám: SHSRE685 Év: 2010 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Ahonnan érkezett: Altenmarkt im Pongau Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Honda tuning kell? Kezdj itt: Honda tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán
Az általunk javasolt még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V tuning Rigotech módra
Zoltan csippelés érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és nyomatékán. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az eredetivel azonos alacsony szervizköltségeket.
Honda CR-V chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. A CR-V 150 lóerős erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, a chippelés várható haszna durva. A motor jól érezhetően chiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.2 i-DTEC remap alkalmával tájékozódni kell milyen csippeshez látogatsz, mert a tuningboxok minősége, haszna, költsége brutálisan változatos! A géped 150 lóerős motorjának valamint hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan kinyírható egy útszéli akciós szolgáltatással vagy akármilyen Honda tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Rigotech PPro motoroptimalizálás megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Honda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A csiptuningunk eredménye ezen a 2.2 i-DTEC motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de várható az autó étvágyának csökkenése is. Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel autóknál felesleges sportlégszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos hasonló Hondát diagoztunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban gyakran láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
Honda 2.2 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
csoport 2.2 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!