Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia

Honda CR-V chiptuning 2.2 i-DTEC 150 Ps 2010 Prémium Pro beállítás


Honda CR-V chiptuning a 120000 kilométert futott 11 éves 150 LE-s 2.2 i-DTEC szekéren, ami Altenmarkt im Pongau közeléből jött hozzánk chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetekben a chip tuning eredménye jól mérhető. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.


honda-cr-v-tuning-2-2-i-dtec-150

Honda CR-V további részletek

Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2007 – 2012
Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 120000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17CP16
Motorkód: N22B3
Alvázszám: SHSRE685
Év: 2010
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Altenmarkt im Pongau

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
Honda tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán

Az általunk javasolt még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.


Honda CR-V tuning Rigotech módra

Zoltan csippelés érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és nyomatékán. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az eredetivel azonos alacsony szervizköltségeket.

Honda CR-V chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A CR-V 150 lóerős erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, a chippelés várható haszna durva. A motor jól érezhetően chiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.2 i-DTEC remap alkalmával tájékozódni kell milyen csippeshez látogatsz, mert a tuningboxok minősége, haszna, költsége brutálisan változatos!

A géped 150 lóerős motorjának valamint hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan kinyírható egy útszéli akciós szolgáltatással vagy akármilyen Honda tuning box telepítésével. “Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, lépései

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Rigotech PPro motoroptimalizálás megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Honda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A csiptuningunk eredménye ezen a 2.2 i-DTEC motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de várható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál felesleges sportlégszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos hasonló Hondát diagoztunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban gyakran láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia

1 Honda CR-V tuning 2.2 i-DTEC 150 LE néhány referenciánk

  • Honda CR-V tuning 2.2 i-DTEC 150 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

2 Még néhány Honda 2.2 i-DTEC 150 LE tuning referenciák

  • Honda 2.2 i-DTEC 150 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Honda 2.2 i-DTEC chiptuning referenciák

  • Honda 2.2 i-DTEC chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Honda CR-V chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Honda tuning


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!