Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 1.8i 16v (88 kW / 120 LE) referencia

Mazda 6 chiptuning 1.8 i 120 lóerő 2002 Prémium Pro csippelés


Mazda 6 tuning ezen a 200000 kilométert futott 19 éves 120 lovas 1.8 i vezérgépen, amely Dunavecse térségéből érkezett optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chip tuning hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.


mazda-6-tuning-1-8-i-120

Mazda 6 alapadatok

Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2003 – 2008
Motor: 1.8i 16v (88 kW / 120 LE)
Teljesítmény: 120 LE
Forgatónyomaték: 165 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
ECU: Mitsubishi E6T5x
Motorkód: LF222801
Alvázszám: JMZGY19F
Évjárat: 2002
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Dunavecse

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Mazdán

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos kiír nagyobb értékeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért Te fogsz fizetni.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Mazda 6 tuning a Rigotechnél

Gyula csippelés miatt érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és előzési képességén. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető javulása mellett. Mégis biztosítva az eredeti megbízhatóságot.

Mazda 6 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/

Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását.
A 6 120 LE-s motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal bír, tehát a csiptuning várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel erősíthető, az élettartam csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.


Az 1.8 i motoroptimalizálás megrendelésekor tájékozódni kell milyen céghez mész, mert a tuningok minősége, eredménye, nagyon változatos!

A kocsid 120 lóerős erőforrásának és hajtásának adottságai ellenére is gyorsan tönkre tehető egy igénytelenül kivitelezett tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy Mazda tuning box alkalmazásával. “Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő egyedi PPro tuning kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Mazda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A chip tuningunk eredménye ezen az 1.8 i erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának mérséklődése is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin motoroknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt alkalmazni mert szívó motornál van létjogosultsága.

Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, javítottunk, chip tuningoltunk és róluk többször láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Mazda #6 #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 1.8i 16v (88 kW / 120 LE) referencia

1 Mazda 6 tuning 1.8 i 120 LE néhány referenciánk

  • Mazda 6 tuning 1.8 i 120 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Mazda 1.8 i motor pár teljesítménymérésünk

  • Mazda 1.8 i 120 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • Mazda 1.8 i más teljesítményosztályú méréseink feltöltése folyamatban...

1.3 Néhány azonos motor: csoport 1.8 i teljesítménymérése

  • csoport 1.8 i 120 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • csoport 1.8 i méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek

5 Még több Rigotech Mazda tuning


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!