Chiptuning » Opel tuning » Opel Astra tuning » 1.8i 16v (92 kW / 125 LE) referencia
Opel Astra 1.8 i 125 lóerő 2002 Prémium Pro hangolás
Opel Astra chip tuning a 160000 km-t futott 19 éves 125 lóerős 1.8 i vezérgépen, amely tulajdonosa Pécs közeléből érkezett remap miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben az optimalizálás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Opel Astra szakcikkeink
- További Opel Astra méréseink
- Opel Astra 1.8 i tuning autóink, sztorik
- Opel Astra fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Opel Astra alapadatok
Gyártmány: Opel Típus: Astra Kivitel: (G) – 1998 – 2004 Motor: 1.8i 16v (92 kW / 125 LE) Katalógus teljesítmény: 125 LE Katalógus nyomaték: 170 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 160000 km Motorvezérlő: Siemens/Continental SIMTEC 71 Motorkód: Z18XE Alvázszám: W0L0TGF6 Gyártási év: 2002 Üzemanyag: Benzin Motor konfiguráció: Szívó-benzin Innen érkezett: Pécs Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Opel tuning kell? Kezdj itt: Opel tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen az Opelen
Az általunk preferált üzembiztos chiptuning paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért egyedül Te tartod a hátad. Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Opel Astra tuning Rigotech technikával
A tulajdonos tuning miatt jött hozzánk, hogy javítsunk az autó dinamikáján és előzési képességén. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva a gyári üzembiztonságot.
Opel Astra tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-astra/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 19 éves darabot! Az Astra 125 lóerős erőforrása szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett tartalékkal bír, emiatt a chiptuning várható eredménye is óvatosabb. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.8 i motoroptimalizálás megrendelésekor jól meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a tuningboxok haszna, ára igen eltérő! A géped 125 lovas motorjának és hajtásának adottságai ellenére is azonnal felrobbantható egy összetákolt akciós remappal vagy akármilyen Opel tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Dénes kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro csippelés kialakítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott az Opel állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen az 1.8 i motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának érezhető mérséklődése is. Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Szívó-benzin autóknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport betétszűrőt betenni mert szívó benzinesnél további javulást hozhat.
Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , megnyugtató garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Opelt teszteltünk, diagoztunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Opel #Astra #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Opel 1.8 i más teljesítményosztály mérések
Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 1.8 i egyéb mérések
Kapcsolódó Opel tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!