/**/

Chiptuning » Opel tuning » Opel Astra tuning » 1.8i 16v (92 kW / 125 LE) referencia

Opel Astra 1.8 i 125 lóerő 2002 Prémium Pro hangolás


Opel Astra chip tuning a 160000 km-t futott 19 éves 125 lóerős 1.8 i vezérgépen, amely tulajdonosa Pécs közeléből érkezett remap miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben az optimalizálás eredménye jól tesztelhető, mérhető.


opel-astra-tuning-1-8-i-125

Opel Astra alapadatok

Gyártmány: Opel Típus: Astra Kivitel: (G) – 1998 – 2004 Motor: 1.8i 16v (92 kW / 125 LE) Katalógus teljesítmény: 125 LE Katalógus nyomaték: 170 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 160000 km Motorvezérlő: Siemens/Continental SIMTEC 71 Motorkód: Z18XE Alvázszám: W0L0TGF6 Gyártási év: 2002 Üzemanyag: Benzin Motor konfiguráció: Szívó-benzin Innen érkezett: Pécs Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Opel tuning kell? Kezdj itt: Opel tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen az Opelen

Az általunk preferált üzembiztos chiptuning paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért egyedül Te tartod a hátad. Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.

Opel Astra tuning Rigotech technikával

A tulajdonos tuning miatt jött hozzánk, hogy javítsunk az autó dinamikáján és előzési képességén. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva a gyári üzembiztonságot.
Opel Astra tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-astra/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 19 éves darabot! Az Astra 125 lóerős erőforrása szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett tartalékkal bír, emiatt a chiptuning várható eredménye is óvatosabb. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.8 i motoroptimalizálás megrendelésekor jól meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a tuningboxok haszna, ára igen eltérő! A géped 125 lovas motorjának és hajtásának adottságai ellenére is azonnal felrobbantható egy összetákolt akciós remappal vagy akármilyen Opel tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Dénes kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro csippelés kialakítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott az Opel állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen az 1.8 i motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának érezhető mérséklődése is. Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Szívó-benzin autóknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport betétszűrőt betenni mert szívó benzinesnél további javulást hozhat.
Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , megnyugtató garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Opelt teszteltünk, diagoztunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Opel #Astra #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Opel 1.8 i más teljesítményosztály mérések

  • Opel Vectra chiptuning 1.8 i 140 Ps 2006 Prémium Pro beállítás

  • Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 1.8 i egyéb mérések

  • Chevrolet Cruze chiptuning 1.8 i 141 lóerő 2010 Prémium Pro beállítás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!

    A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

    X