Chiptuning » Renault tuning » Renault Megane tuning » 1.6 i referencia
Renault Megane 1.6 i 112 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
Megane tuning az 1.6 i Renault-on, amely csiptuning kedvéért ugrott át a műhelyünkbe.
- Renault Megane szakcikkeink
- Renault Megane 1.6 i 112 LE méréseink
- Renault Megane 1.6 i tuning autóink, sztorik
- Renault Megane fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
A Renault alapadatai
Gyártmány: Renault
Típus: Megane
Motor: 1.6 i
Teljesítmény: 112 LE
Forgatónyomaték: – Nm
Futásteljesítmény: – km
Motorvezérlő: –
Motorkód: –
Alvázszám: –
Év: 2003
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívóbenzin
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Az adott modellre ajánlott adatainkat itt találod:
https://rigotech.hu/chiptuning/renault-megane-1-6i-16v-115-2-2002-2008/
Renault Megane chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-megane/
Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Renault tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/renault-tuning/
Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája csippelés okán jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó erején és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az elvárt élettartamot.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
A Megane 112 lóerős motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális betervezett mechanikai tartalékkal bír, tehát a chippelés várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben húzható, az üzembiztonság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
Az 1.6 i chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chippeshez fordulsz, mivel a chiptuningok haszna, brutálisan változatos!
Az autód 112 lóerős erőforrásának és váltójának adottságai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy benzinkúton feltöltött akciós remappal vagy akármilyen Renault tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, lépései
A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Rigotech PPro stage1 beállítás megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha elsőre megvan a Renault állapotának és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Renault tuning, optimalizálás eredménye ezen az 1.6 i motoron kiválóan sikerült. Adatok ITT!
Szívóbenzin motoroknál érdemes (de nem kötelező) sport betétszűrőt alkalmazni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
Műhelyünkben autód teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , ütős garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Renault-t vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször feltettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Renault #Megane #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
A fentivel rokon Renault Megane adatait is megnézheted:
Renault Megane 1.9 DCi 102 LE
Renault Megane 1.9 DCi 115 LE
Renault Megane 1.9 DCi 120 LE
Renault Megane 1.9 DCi 130 LE
Renault Megane 1.9 DTI 100 LE
Linkek az autókhoz:
https://rigotech.hu/chiptuning/renault-megane-1-9-dci-102-2-2002-2008/
https://rigotech.hu/chiptuning/renault-megane-1-9-dci-115-2-2002-2008/
https://rigotech.hu/chiptuning/renault-megane-1-9-dci-120-2-2002-2008/
https://rigotech.hu/chiptuning/renault-megane-1-9-dci-130-2-2002-2008/
https://rigotech.hu/chiptuning/renault-megane-1-9-dti-100-2-2002-2008/
Típusválasztónk folyamatosan frissül, kezdheted itt is az autód kiválasztását:
https://rigotech.hu/chiptuning-tipusvalaszto/
Köszönjük ügyfekünk bizalmát és köszönjük, hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával.
Baráti üdvözlettel:
Tóth Richárd
tulajdonos ügyvezető
Rigotech Chiptuning
☎️ 30/227 12 27
Rigotech, jó autóból tökéletes!
http://rigotech.hu
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 1.6 i 112 LE mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 1.6 i egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!
megane 2 83kw 113 lóerős motorrol miért nem beszélnek ez a motor nem reg ugy jár kb 4 percig alajárat szuper utanna szisszen mint ha le fujna egy lefujó szelep es mar csak 3 henger üzemel a 4 ik henger káros gyujtás kimaradast ir a műszer