/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Fabia tuning » 1.4i 16v (55 kW / 75 LE) referencia

Skoda Fabia chiptuning 1.4 i 75 LE 2005 Prémium Pro Stage1


Skoda Fabia tuning ezen a 124498 kilométert futott 17 éves 75 lóerős 1.4 i szekéren, amely Tata közeléből ugrott át hozzánk chippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a csiptuning eredménye könnyen mérhető.


skoda fabia tuning 1-4-i 75

Skoda Fabia részletek

Gyártmány: Skoda
Típus: Fabia
Kivitel: 2000 – 2007
Motor: 1.4i 16v (55 kW / 75 LE)
Teljesítmény: 75 LE
Forgatónyomaték: 126 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 124498 km
ECU: Marelli IAW4HV
Motorkód: BKY
Alvázszám:
Gyártási év: 2005
Üzemanyag: Benzin
Kialakítás: Szívó-benzin
Ahonnan jött: Tata

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/skoda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Skodán

Az általunk ajánlott időtálló chip lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely hangoztat nagyobb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért Te felelsz.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.

Skoda Fabia tuning Rigotech technikával

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket. A hangolást követően az autó karakterisztikája, vezethetősége érezhetően javult a teljes tartományban, bár a szívó motorral csodát tenni nem lehet, mégis érezhető a különbség, és az ügyfél is elégedett.
A tulaj remap okán látogatott hozzánk, hogy javítsunk autója dinamikáján és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság jól érezhető javulása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredeti megbízhatóságot.

Skoda Fabia tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-fabia/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Fabia 75 LE-s erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a chippelés várható eredménye csúcsteljesítményben csekély. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chippelhető, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.


Az 1.4 i chippelés előtt jól meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a hangolások megtérülése, ára változatos!

Az autód 75 lovas motorjának valamint hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy rosszul megírt olcsó remappal vagy bármilyen Skoda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, menete

Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Szilárd elvárásainak megfelelő Rigotech PPro chip tuning kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Skoda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

Az optimalizálásunk eredménye ezen az 1.4 i erőforráson: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának mérséklődése is.

Köszönjük Szilárd pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin autóknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport légszűrő betétet használni mert a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Skodát teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor már láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#Skoda #Fabia #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Skoda 1.4 i más teljesítményosztály mérések

  • Skoda Octavia 1.4 TSI 150 LE 2015 Rigotech Prémium Pro csiptuning és dyno

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!