Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 1.4i 16v (55 kW / 75 LE) referencia
Skoda Octavia chiptuning 1.4 i 75 LE 2005 Prémium Pro finomhangolás
Skoda Octavia remap a 200000 kilométert futott 16 éves 75 lovas 1.4 i Skodán, amely tulajdonosa Budapest mellől érkezett hozzánk chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a tuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Skoda Octavia szakcikkeink
- További Skoda Octavia méréseink
- Skoda Octavia 1.4 i tuning autóink, sztorik
- Skoda Octavia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Skoda Octavia alapadatok
Gyártmány: Skoda Típus: Octavia Kivitel: 2004 – 2012 Motor: 1.4i 16v (55 kW / 75 LE) Teljesítmény: 75 LE Forgatónyomaték: 126 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 200000 km Motorvezérlő: Bosch ME7.5.10 Motorkód: BCA Alvázszám: TMBDC41U Év: 2005 Üzemanyag: Benzin Motor konfiguráció: Szívó-benzin Innét jött: Budapest Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Skoda tuning kell? Kezdj itt: https://rigotech.hu/skoda-tuning/
Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Skodán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chip adatai: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad. Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Octavia tuning Rigotech módra
Az autó gazdája csippelés okán látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója erején és előzési képességén. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a dinamika drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyár által is szavatolt üzembiztonságot.
Skoda Octavia tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. Az Octavia 75 Cv-s erőforrása és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális betervezett túlméretezéssel rendelkezik, a tuning várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel hangolható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.4 i csiptuning megrendelésekor jól meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára hihetetlenül változatos! Az autód 75 lovas motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan tönkre tehető egy benzinkúton feltöltött tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy Skoda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, lépései
Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Szabolcs elvárásainak megfelelő Rigotech PPro remap kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. Az optimalizálásunk eredménye ezen az 1.4 i erőforráson: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának mérséklődése is. Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Szívó-benzin autóknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport betétszűrőt használni mert a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.
Nálunk a féltett autód maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Skodát vizsgáltunk, javítottunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk elég sokszor már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Skoda #Octavia #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 1.4 i más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.4 i egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!