/**/

Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Transporter / Multivan tuning » 2.5 TDI (128 kW / 174 LE) referencia

Volkswagen Transporter / Multivan chiptuning 2.5 TDI 174 Ps 2006 Prémium Pro beállítás


Volkswagen Transporter / Multivan csippelés a 350000 kilométert futott 16 éves 174 lóerős 2.5 TDI gépen, amely Bonyhád térségéből érkezett hozzánk remap ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a felhúzás eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


volkswagen transporter / multivan tuning 2-5-tdi 174

Volkswagen Transporter / Multivan további részletek

Gyártmány: Volkswagen
Típus: Transporter / Multivan
Kivitel: T5 – 2003 – 2009
Motor: 2.5 TDI (128 kW / 174 LE)
Teljesítmény: 174 LE
Forgatónyomaték: 400 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 350000 km
ECU: Bosch EDC16U1, Bosch EDC16U31
Motorkód: AXE495
Alvázszám: WV2ZZZ7HZ6
Év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét jött: Bonyhád

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Volkswagen tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/volkswagen-tuning/

Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Volkswagenen

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is időtálló chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 194 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 460 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért Te tartod a hátad.


Volkswagen Transporter / Multivan tuning Rigotech technikával

Az autó olyan fennálló rejtett hibával érkezett hozzánk, amivel tulajdonosa évek óta küzd. Gyorsításkor, terhelve az autó néha alacsony töltőnyomás miatt vészüzembe teszi magát, amit tesztkörön nem sikerült előidéznünk, viszont gyorsításkor jól láthatóan füstölést és jellegzetes „kifújó” hangot tapasztaltunk. Ilyen esetben a tuning nem megoldás, a problémát szervizben lehet orvosolni. Szemrevételezéskor a Cooler alatt friss olajfoltot fedeztünk fel, amit nagy valószínűséggel az alkatrész tömítetlensége okoz. Ügyfelünk kérésére tuning is készült, melynek eredményét kizárólag javítás után lehet megfelelően ellenőrizni. Szerencsére ügyfelünk helybeli, így figyelemmel tudjuk kísérni a javítás utáni tesztidőszakot.
Péter chippelés okán jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték drasztikus javítása mellett. Egyúttal biztosítva az eredeti megbízhatóságot.

Volkswagen Transporter / Multivan chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-transporter-multivan/

Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Transporter / Multivan 174 lovas erőforrása bőséges mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a remap várható haszna számottevő. A motor biztonságosan húzható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.5 TDI (128 kW / 174 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.5 TDI optimalizálás megrendelésekor jól meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára nagyon változatos!

A géped 174 LE erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy hibás olcsó remappal vagy Volkswagen tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Volkswagen futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A chiptuningunk eredménye ezen a 2.5 TDI erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de mérhető az autó étvágyának mérséklődése is.

Köszönjük Péter bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Nálunk a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , ütős garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló VW-t vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Volkswagen #Transporter / Multivan #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.5 TDI egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!