/**/

Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen T-Roc tuning » 1.6 TDI (85 kW / 115 LE) referencia

Volkswagen T-Roc chiptuning 1.6 Di 115 lóerő 2018 Prémium Pro hangolás


Volkswagen T-Roc motoroptimalizálás a 180000 km-t futott 6 éves 115 lóerős 1.6 Di szekéren, amely Tolna mellől érkezett chippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás eredménye könnyen mérhető.

Alap, hogy a tuning folyamata alatt dyno teszteket is csináltunk, ezért a vezetési élmény és fogyasztás javulásán felül bemutatható, kiértékelhető a kinyomtatott teljesítménymérés. Megérkezésekor a katalógushoz képest teljesítményben 1% (-1 lóerő) elmaradást, forgatónyomatékban 3% (-7Nm) elmaradást mértünk ezen a mai 6 éves Volkswagenen. Tehát, 115 lóerő 250 NM gyári ígérethez hasonlítva 114 lovat és 243 Nm-t tudott felmutatni a Prémium Pro chiptuningunk megkezdésekor.





Volkswagen T-Roc részletek

Gyártmány: Volkswagen
Típus: T-Roc
Kivitel: 2017 ->
Motor: 1.6 TDI (85 kW / 115 LE)
Teljesítmény: 115 LE
Katalógus nyomaték: 250 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
ECU: Delphi DCM6.2
Motorkód: DGTE
Alvázszám: WVGZZZA1ZK
Gyártási év: 2018
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Tolna

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Volkswagen tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/volkswagen-tuning/

Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Volkswagenen

A Rigotech által javasolt, durvább igénybevételnél is strapabíró tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 130 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 290 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely ajánl nagyobb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.


Volkswagen T-Roc Tuning Rigotech módra

A tulajdonos remap miatt érkezett a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és előzési képességén. Kérése emellett fogyasztás csökkenés , a dinamika drasztikus javulása mellett. Egyúttal garantálva az eredeti élettartamot.

Volkswagen T-Roc lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-t-roc/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
T-Roc 115 LE-s erőforrása bőséges betervezett tartalékkal rendelkezik, ezért a csippelés várható eredménye jelentős. A motor szuper eredménnyel erősíthető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek 1.6 TDI (85 kW / 115 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
1.6 Di csiptuning alkalmával meg kell nézni tuning műhelyhez fordulsz, mert a hangolások eredménye, ára brutálisan eltérő!

A kocsid 115 Ps erőforrásának és hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy rosszul megírt akciós remappal vagy bármilyen Volkswagen tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő Rigotech PPro csippelés kivitelezése. A tökéletes beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Volkswagen futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.

A Volkswagen tuning, optimalizálás eredménye ezen 1.6 Di motoron: +14% (+16 LE) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +21% (+50 Nm) fokozódásával együtt. A VW-t végül 130 Ps és 293 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Pál pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Volkswagen T-Roc 1.6 Di 115 LE dyno teszt

FONTOS! Nincs két egyforma Volkswagen és habár az ügyfélkérések általánosságban közel állanak egymáshoz mégis elég nagy a differencia köztük. Emiatt minden egyes referenciánk teljesítménymérése változatos, kizárólag a jelen esetet szemlélteti! Hozzá jön, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, más durvábbra, megint más meg gyengébbre akarja. Valakinek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit mutat.

volkswagen t-roc tuning teljesitmenymeres dyno chart

Műhelyünkben kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos ehhez hasonló VW-t vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Volkswagen #T-Roc #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!