/**/

Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Passat tuning » 2.0 TDI (103 kW / 140 LE) referencia

Volkswagen Passat 2.0 TDI 140 Ps 2010 Prémium Pro hangolás


Volkswagen Passat motoroptimalizálás ezen a 280000 kilométert futott 11 éves 140 lóerős 2.0 TDI szekéren, amely Tárnok közeléből érkezett hozzánk csiptuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a csippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető.A tuning alatt lemértük, szóval az erő, a nyomaték és fogyasztás javulásán felül bemutatható, analizálható a megjelenített dyno teszt. Kezdéskor a gyári specifikációhoz képest teljesítményben 9% (-13 Ps) elmaradást, forgatónyomatékban 3% (-11Nm) elmaradást regisztráltunk az aktuális 11 éves Volkswagenen. Tehát, az autó a 140 Ps 320 NM specifikációhoz hasonlítva 127 lovat és 309 Nm-t mutatott a chip tuningunk előtt.


volkswagen-passat-tuning-2-0-tdi-140

Volkswagen Passat adatai

Gyártmány: VolkswagenTípus: PassatKivitel: B6 – 2005 – 2010Motor: 2.0 TDI (103 kW / 140 LE)Katalógus teljesítmény: 140 LEForgatónyomaték: 320 NmVáltó: KéziFutásteljesítmény: 280000 kmMotorvezérlő: Bosch EDC16U31Motorkód: CBAAlvázszám: WVWZZZ3CGyártási év: 2010Üzemanyag: DízelMotor konfiguráció: TurbódízelInnét jött: TárnokEmisszió, környezetvédelmi rendszerekEGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

noimage2Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)https://rigotech.hu/chiptuning-info/Más Volkswagen tuning érdekel? Kezdj itt:https://rigotech.hu/volkswagen-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Volkswagenen

A Rigotech által javasolt, durvább igénybevételnél is üzembiztos tuning adatai:Prémium Pro teljesítmény: 165 LEPrémium Pro forgatónyomaték: 380 NMElérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő mechanikai károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.

Volkswagen Passat Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája tuning okán jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó a vezetési élményen és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás , a nyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal biztosítva az eredeti élettartamot.
Volkswagen Passat chiptuning kezdőlapounk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-passat/Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.A Passat 140 PS erőforrása számottevő mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a tuning várható haszna jelentős. A motor kiváló eredménnyel hangolható, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDI (103 kW / 140 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDI chiptuning alkalmával meg kell nézni tuning műhelyhez mész, mert a remap-ok eredménye, ára nagyon változatos!Szeretett autód 140 lovas motorjának és váltójának tartalékai ellenére is brutálisan felrobbantható egy rosszul megírt olcsó chip tuninggal vagy akármilyen Volkswagen tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy elsőre megvan a Volkswagen egyediségének és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.A Volkswagen tuning, remap eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: +39% (+49 Ps) teljesítménytöbblet, a nyomaték +24% (+75 Nm) fokozódásával együtt. A VW-t végül közös tesztkör után 176 lóerő és 384 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Balázs bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.Turbódízel motoroknál felesleges sportlégszűrőt használni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Volkswagen Passat 2.0 TDI 140 LE mérési diagram

Nincs két egyforma Volkswagen és ugyan ügyfeleink kérései van, hogy egyezést mutatnak azért elég nagy a differencia köztük. Ezért minden egyes referenciánk mérési eredménye eltérő, egyedül az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Úgy teljes a kép, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, valaki erősebbre, más meg gyengébbre akarja. Egyeseknek elsődleges a csökkenő fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te autód mit mutat.
volkswagen-passat-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai eljárásaink , egyedülálló garanciáink biztosítják. Számos hasonló VW-t teszteltünk, javítottunk, chip tuningoltunk és róluk többször láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Volkswagen #Passat #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!