/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) referencia

Honda CR-V chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro csippelés


Honda CR-V Stage1 beállítás a 256476 kilométert futott 14 éves 140 lóerős 2.2 CTDi Hondán, amely tulajdonosa Székesfehérvár közeléből jött hozzánk csiptuning miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós kivitelnél a felhúzás hatása jól tesztelhető, mérhető.


honda-cr-v-tuning-2-2-ctdi-140

Honda CR-V részletek

Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2007 – 2012
Motor: 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE)
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 256476 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C31, Bosch EDC16C7
Motorkód:
Alvázszám:
Gyártási év: 2007
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Székesfehérvár

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
Honda beállításaink kezdőlapja

Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Hondán

A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 160 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég ajánl nagyobb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.


Honda CR-V tuning a Rigotechnél

Ügyfelünk a felhasználási élményen szeretne javítani az egészséges keretek közt, hogy minden tartományban dinamikusabb, jobban reagáló autót vezethessen. Köztudottan borzasztó gyenge ezeknek a Honda motoroknak a kuplungja, így ezt is figyelembe kell venni ezek hangolásakor. A beállítást követően az autó sokkal jobban vezethető lett, a gázra direktebben reagál, egyenletesen húz végig, és a felső tartományban sem fogy már el.
Az autó gazdája stage1 beállítás okán látogatott Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó a vezetési élményen és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték meggyőző javítása mellett. Mégis biztosítva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

Honda CR-V kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 14 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A CR-V 140 lovas erőforrása bőséges betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a csiptuning várható haszna durva. A motor biztonságosan erősíthető, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben a 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.2 CTDi csiptuning megrendelésekor jól meg kell nézni tuning műhelyhez mész, mivel a tuningboxok minősége, haszna, ára nagyon változatos!

Szeretett autód 140 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül leamortizálható egy igénytelenül kivitelezett olcsó chippel vagy akármilyen Honda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro chiptuning megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Honda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.2 CTDi erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján várható a fogyasztás érezhető mérséklődése is.

Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál felesleges sport légszűrő betétet alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló Hondát teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #CR-V #tuning #CTDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


csoport 2.2 CTDi 140 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!