Seat tuning
Seat tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Seat tuning
Seat tuning, chiptuning
Erős Seat tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Seat tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Seat chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Seat tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Seat modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Seat tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Seat chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Seat tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Seat cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: VAG (VW-Audi-Seat-Skoda), mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
- 1.9 PDTDI tuning, chiptuning, teljesítménymérés, tippek és trükkök
- Audi 3.0 TDI chiptuning, motoroptimalizálás esettanulmányok, mérések, videók, trükkök
- Audi A3 2.0 PDTDI chiptuning- Hogyan csinálj Zombit az autódból... 1. rész
- Audi A3 2.0CR chiptuning - ÚJRATUNING mérésekkel, sztorival
- Audi A4 2.0 PDTDI chiptuning (Siemens PPD) "kicsit" füstöl....
- Audi TT RS chiptuning - Mit tud a 2.5 TFSI 340 lovas motorja? Mértük, vallattuk, videóztuk
- Audi VW Seat Skoda 1.6 TDI chiptuning, tippek, trükkök
- Passat 2.0 CR TDI chiptuning - Sikeres műszaki vizsga, garancia megtartás?!
- Skoda Fabia tuning RS 1.9 PD - Tuningvédet, halottébresztés
- Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning tapasztalatok, árak
Épp most mértük: legutóbbi Seat chip tuning méréseink
- Seat Toledo 2.0 PDTDI 140 LE Rigotech Prémium Pro chip tuning és teljesítménymérés
- Seat Leon 2.0 TFSI 290 LE 2016 Rigotech Prémium Pro csiptuning adatok és teljesítménymérés
- Seat Leon 2.0 PDTDI 170 LE Rigotech Prémium Pro csippelés adatok és teljesítménymérés
- Seat Leon 1.9 TDI 110 LE 2000 Rigotech Prémium Pro remap és dyno
- Seat Arosa 1.4 TDI 75 LE 2001 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
- Skoda Superb 2.0 TDI 140 LE 2010 Rigotech Prémium Pro csippelés adatok és dyno
- Skoda Octavia 1.4 TSI 150 LE 2015 Rigotech Prémium Pro csiptuning és dyno
- Skoda Superb 2.0 TDI 140 LE 2009 Rigotech Prémium Pro remap és teljesítménymérés
Seat tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Seat Altea / XL chiptuning 1.6 Di 105 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
- Seat Leon chiptuning 1.5 TSI 130 lóerő 2018 Prémium Pro Stage1
- Seat Arona chiptuning 1.6 Di 95 lóerő 2019 Prémium Pro beállítás
- Seat Arona chiptuning 1.6 Di 95 Ps 2019 Prémium Pro csippelés
- Seat Exeo chiptuning 2.0 CR 170 Ps 2009 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Seat Alhambra chiptuning 1.9 Di 115 Ps 2006 Prémium Pro Stage1
- Seat Leon chiptuning 1.9 Di 150 Ps 2003 Prémium Pro Stage1
- Seat Leon chiptuning 1.5 TSI 130 lóerő 2019 Prémium Pro hangolás
- Seat Exeo chiptuning 2.0 CR 143 Ps 2011 Prémium Pro beállítás
- Seat Leon chiptuning 2.0 Di 184 LE 2017 Prémium Pro finomhangolás
- Volkswagen Sharan chiptuning 2.0 CR 136 Ps 2014 Prémium Pro Stage1
- Volkswagen Arteon chiptuning 2.0 Di 150 lóerő 2017 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Volkswagen Golf chiptuning 1.9 Di 105 Ps 2008 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Touran chiptuning 1.9 Di 100 Ps 2004 Prémium Pro Stage1
- Seat Cordoba 1.9 SDI 68 lóerő chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Seat Toledo 2.0 TDI 140 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Seat Altea 1.6 TDI 105 LE tuning, Prémium Pro csippelés
- Seat Leon 1.9 TDI 105 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Seat Leon 2.0 CR TDI 150 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Seat Leon 1.9 TDI 150 Ps tuning, Prémium Pro hangolás
- Seat Alhambra 1.9 TDI 110 lóerő tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Seat Leon 1.8 Turbo 180 lóerő tuning, Prémium Pro beállítás
- Seat Toledo 1.6 i 102 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- Seat Toledo 2.0 TDI 140 lóerő chiptuning, Prémium Pro csiptuning
További Seat tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Seat dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Seat | Alhambra | 1.4 TSI 6AT | 150 | 240 | VR/Mgb. +OBD |
Seat | Alhambra | 1.4 TSI 6AT | 150 | 250 | VR/Mgb. +OBD |
Seat | Alhambra | 1.4 TSI 6MT | 150 | 240 | VR/Mgb. +OBD |
Seat | Alhambra | 1.4 TSI 6MT | 150 | 250 | VR/Mgb. +OBD |
Seat | Alhambra | 1.8 T 4AT | 150 | 210 | OBD |
A Seat története
A Seat (Sociedad Espa?ola de Automóviles de Turismo, magyarul: „Spanyol Személygépkocsi Társaság”) egy spanyol gépkocsimárka, amelyet 1950-ben alapítottak a Fiattal együttműködésben. 1986 óta a Volkswagen csoport leányvállalata. A gyár telephelye Martorellben található, amely Barcelonától 35 km-re fekszik. A cég Spanyolországban az ország vezető ipari befektetője, és vezető szerepet tölt be a kutatás és a fejlesztés (K+F) terén, a GDP 1%-át adja és a legyártott gépkocsik 80 %-át exportálja.
Születése tehát 70 évvel ezelőttre tehető, ráadásul kezdetben átemblémázott Fiatokat készített. Ezek a járművek gyakorlatilag nem különböztek az olasz modellekről. A Seat 600, később a Seat Panda az anyacég azonos típusainak spanyol változatai voltak, meglehetős sikerrel, így 1967-re a Seat Spanyolország legnagyobb autógyártójává vált.
A Seat a Zona Franca-ban – a barcelonai vámszabad területen – lévő gyárában 1953-ban kezdte meg a gyártást, akkor naponta 5 Seat 1400-ast gyártottak. Miután 40 évig a márka történetében olyan ikonikusnak számító modelleket gyártottak, mint a Seat 600 és a Seat 127, a márka egy új, nagyobb, és korszerű gyár felépítése mellett döntött, és 1993-tól a gyártást Barcelonából Martorellbe vitte. Ezt a gyárat, amelyik 244.5 milliárd pesetás (1.47 milliárd euró) kezdeti beruházás után jött létre, a második nemzedékhez tartozó Seat Ibiza és az új Seat Cordoba bevezetésével avatták fel. Ezekből naponta 1 500 darabot gyártottak.
Harminc év után, 1980-ban a Fiat megszakította az együttműködést a Seat-al, alig két évvel később egy új Seat logó alatt került forgalomba a márka első „önálló” modellje, a Fiat Ritmo átdolgozott változata, a Ronda. Ám az olaszok sérelmezték a két autó közötti feltűnő hasonlóságot, ezért pert indítottak. Juan Miguel Anto?anzas, a Seat igazgatója frappánsan oldotta meg a problémát. Hogy bizonyítsa cége ártatlanságát, bemutatott a sajtónak egy Rondát, amelyen minden olyan elemet sárgára fényeztek, ami különbözött a Ritmo-tól. Ez az autó elég sárga volt, így végül az ügy lezárult, bár még a Seat első valóban saját modellje, az 1985-ben bevezetett Ibiza szerkezetei is hordoztak fiatos vonásokat… 1986-ban a Volkswagen együttműködési szerződést kötött a Seat-al, amelynek értelmében a németek többségi tulajdont szereztek a vállalkozásban, majd négy évvel később a teljes céget megvásárolták. A VW jelenléte és fejlesztési megbízhatóbbá és jobb minőségűbbé tették a spanyol modelleket. 1993-ban megjelent a már tisztán VW szerkezetekre épülő Ibiza, melynek utódja ma is a spanyol márka legkeresettebb modellje.
Jelenleg a vállalat három gyártó központtal rendelkezik: Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell, ahol jelenleg az Ibizát, a Leont és az Aronát gyártják. Ezen túl a cég a Cseh Köztársaságban gyártja az Atecát, Németországban a Tarracót, Portugáliában az Alhambrát, és Szlovákiában az elektromos Mii-t, a Seat 100 %-ban elektromos gépkocsiját. A mai napig összesen több mint 19 millió Seat gépkocsit gyártottak. Mióta a vállalat 1965-ben megvalósította az első export értékesítését, amikor a célország Kolumbia volt, a Seat Spanyolország vezető ipari exportőrévé vált, és a spanyol gazdaság teljes exportjának csaknem 3%-át adja. Manapság a Seat gépkocsik olyan helyekre is eljutnak, mint Új-Zéland, Mexikó és a Francia Guyana.
A Seat a kezdetek óta exponenciális fejlődést mutatott, az autók tervezésétől a gyártáson át az export értékesítésig. Manapság három perc alatt állítanak elő ugyanannyi autót, mint korábban egy egész nap alatt, és összehasonlítva azzal, hogy az 1950-es években egy Seat 600-asra két évet kellett várni, ma a Fast Lane szolgáltatással 5 számítógépes kattintással 10 perc alatt vásárolhatunk autót, melyhez 21 nap alatt hozzá is juthatunk. Az elmúlt 70 évben a gépkocsigyártó összesen 75 modellt hozott forgalomba, különféle változatban és generációkkal, köztük több olyan jelentős modellt, amelyek fordulópontot jelentettek a vállalat életében. Kezdve 1953-ban bemutatott Seat 1400-assal, amely a cég által gyártott első gépkocsi volt, vagy a legendás Seat 600-ast, amelyet 1957-ben mutattak be, és hamarosan a szabadság és a mobilitás jelképé vált. 1984-ben megérkezett az első Seat Ibiza, 1999-ben pedig a Seat Leon, amelynek értékesítési sikere bevezetése óta tart. Érdemes azt is megjegyezni, hogy 2016-ban a vállalat jelentősen bővítette a termékválasztékot azáltal, hogy a Seat Atecával, a Seat Aronával és a Seat Tarracoval belépett a szabadidő autók (SUV) szegmensébe, és 2019-ben bejelentette a Seat Mii Electric, az első elektromos gépkocsi bemutatását. 2021-re a cég tervei szerint új elektromos és plug-in hibrid modelleket fog bevezetni, amelyek csatlakoznak majd a Seat Mii jelenleg már kapható elektromos változatához. Ezek közül először az új Leon család, amelynek van plug-in hybrid (PHEV) verziója; a Tarraco PHEV és a nemrégiben elindított CUPRA Formentor, amelynek lesz elektromos plug-in hibrid változata, végül pedig az el-Born, mint a cég második 100% -os elektromos járműve csatlakozik a Mii elektromos gépkocsihoz.