Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 LE 2012 Prémium Pro beállítás


Honda Civic motoroptimalizálás a 120000 kilométert futott 9 éves 142 lóerős 1.8 i-VTEC szekéren, ami Somberek közeléből jött csippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.


honda-civic-tuning-1-8-i-vtec-142

Honda Civic alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Teljesítmény: 142 LE
Forgatónyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 120000 km
ECU: Bosch MED17.9.3
Motorkód: L13Z25
Alvázszám: LUCGG375
Évjárat: 2012
Üzemanyag: Benzin
Konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Somberek

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
Honda tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró chip paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég reklámoz magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Honda Civic tuning a Rigotech műhelyében

A tulajdonos chip tuning miatt jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték meggyőző fokozása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredeti üzembiztonságot.

Honda Civic lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Civic 142 lovas motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett túlméretezéssel bír, emiatt a chip tuning várható haszna is óvatosabb. A motor azért érezhető eredménnyel hangolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.


Az 1.8 i-VTEC remap megrendelésekor meg kell nézni tuning műhelyhez mész, mert a chiptuningok megbízhatósága, haszna, díja nagyon változatos!

A kocsid 142 LE erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy útszéli olcsó remappal vagy akármilyen Honda tuning box telepítésével. “Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő Prémium Pro chippelés kialakítása. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A motoroptimalizálásunk eredménye ezen az 1.8 i-VTEC erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de mérhető az autó étvágyának mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Ferenc bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin motoroknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport légszűrő betétet betenni mivel a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló Hondát mértünk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #i-VTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

1 Honda Civic tuning 1.8 i-VTEC 142 LE néhány referenciánk

  • Honda Civic tuning 1.8 i-VTEC 142 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Honda 1.8 i-VTEC motor pár teljesítménymérésünk

1.3 Néhány azonos motor: csoport 1.8 i-VTEC teljesítménymérése

  • csoport 1.8 i-VTEC 142 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • csoport 1.8 i-VTEC méréseink feltöltése folyamatban...

5 Még több Rigotech Honda tuning


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!