/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 LE 2007 Prémium Pro hangolás


Honda Civic motoroptimalizálás ezen az 5000 km-t futott 16 éves 142 LE-s 1.8 TE vezérgépen, amely Zomba közeléből jött hozzánk motoroptimalizálás ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a motoroptimalizálás hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.


honda civic tuning 1-8-te 142

Honda Civic adatai

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 5000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A21
Alvázszám: NLAFD75706
Évjárat: 2007
Üzemanyag: Petrol
Konfiguráció: Szívó-benzin
Innen jött: Zomba

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen a Hondán

Az általunk ajánlott strapabíró chip lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért Te fogsz fizetni.

Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.

Honda Civic tuning Rigotech technikával

Helyi autószerelő ismerősünk kért meg minket, hogy kicsit igazitsunk a Honda Civic telejsitményén. Eltűnt a váltás utáni torpanás, nyomatékos, pörgős jobban ugró autó lett belőle.
Az autó gazdája chip tuning miatt érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a dinamika drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva az elvárható üzembiztonságot.

Honda Civic chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Civic 142 PS erőforrása szívóbenzineshez igazodva nem túl sok mechanikai túlméretezéssel van megáldva, ezért a remap várható eredménye csúcsteljesítményben csekély. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


1.8 TE remap előtt meg kell nézni melyik chippeshez mész, mert a hangolások megbízhatósága, eredménye, díja brutálisan változatos!

Szeretett autód 142 LE motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is azonnal felrobbantható egy útszéli akciós chippel vagy Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk szempontjainak megfelelő Prémium Pro chiptuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A chip tuningunk eredménye ezen 1.8 TE motoron: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának csökkenése is.

Nagyra értékeljük István bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.

Szívó-benzin esetében a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt alkalmazni mert szívó motornál van létjogosultsága.

A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai technikáink , egyedülálló garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Hondát vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban gyakran feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 TE 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 TE más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 TE 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!