Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) referencia
Honda CR-V 2.2 CTDi 140 LE 2007 Prémium Pro motoroptimalizálás
Honda CR-V remap ezen a 200000 kilométert futott 14 éves 140 LE-s 2.2 CTDi vezérgépen, amely maklár közeléből érkezett hozzánk csiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a tuning hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 CTDi tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda CR-V adatai
Gyártmány: Honda Típus: CR-V Kivitel: 2007 – 2012 Motor: 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) Katalógus teljesítmény: 140 LE Katalógus nyomaték: 340 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 200000 km ECU: Bosch EDC16C31 Motorkód: N22A2 Alvázszám: SHSRE675 Év: 2007 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: maklár Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Honda tuning kell? Akkor kezdd itt: Honda beállításaink kezdőlapja
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Hondán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 160 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos feltüntet magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája csiptuning okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték meggyőző javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az elvárt alacsony szervizköltségeket.
Honda CR-V chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A CR-V 140 PS motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai tartalékkal bír, így a remap várható haszna durva. A motor kiváló eredménnyel erősíthető, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.2 CTDi remap megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen chip tuningoshoz fordulsz, mivel a szolgáltatások minősége, eredménye, ára brutálisan változatos! A géped 140 LE erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is azonnal felrobbantható egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy bármilyen Honda tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csippelés kialakítása. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Honda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.2 CTDi erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának mérséklődése is. Nagyra értékeljük Tamás pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel motoroknál nem kell sport légszűrő betétet alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Nálunk a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Sok hasonló Hondát teszteltünk, diagnosztizáltunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban elég sokszor publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Honda #CR-V #tuning #CTDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 CTDi 140 LE mérések
Honda 2.2 CTDi más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 CTDi 140 LE mérések
csoport 2.2 CTDi egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!