Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 2.2 CTDi 140 LE 2007 Prémium Pro hangolás
Honda CR-V motoroptimalizálás ezen a 100000 km-t futott 14 éves 140 LE-s 2.2 CTDi gépen, amely Henfenfeld mellől jött hozzánk motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 CTDi tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda CR-V adatai
Gyártmány: Honda Típus: CR-V Kivitel: 2007 – 2012 Motor: 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) Katalógus teljesítmény: 140 LE Forgatónyomaték: 340 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 100000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16C31 Motorkód: RE6 Alvázszám: SHSRE677 Év: 2007 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Henfenfeld Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Honda tuning érdekel? Kezdj itt: Honda tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán
Az általunk preferált durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 160 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk chippelés okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték meggyőző javulása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Honda CR-V chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. 14 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták. A CR-V 140 PS erőforrása számottevő betervezett tartalékkal bír, így a motoroptimalizálás várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.2 CTDi chippelés előtt meg kell nézni milyen chippeshez mész, mivel a tuningboxok megbízhatósága, eredménye, ára hihetetlenül eltérő! A géped 140 lovas motorjának valamint váltójának tartalékai ellenére is brutálisan kinyírható egy igénytelenül kivitelezett tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chippel vagy akármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő Rigotech PPro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha két lépcsőben kerül finomításra a Honda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A remapunk eredménye ezen a 2.2 CTDi motoron: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás csökkenése is. Nagyra értékeljük Dávid pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Nálunk autód maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Hondát teszteltünk, mértünk, chip tuningoltunk és ezekről elég sokszor megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.
#Honda #CR-V #tuning #CTDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 CTDi 140 LE mérések
Honda 2.2 CTDi más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 CTDi 140 LE mérések
csoport 2.2 CTDi egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!