Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Fabia tuning » 1.4i 16v (74 kW / 100 LE) referencia
Skoda Fabia chiptuning 1.4 i 100 Ps 2005 Prémium Pro hangolás
Skoda Fabia csippelés ezen a 240000 kilométert futott 16 éves 100 lóerős 1.4 i vezérgépen, amely tulajdonosa Pécs térségéből jött hozzánk remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben a csippelés hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Skoda Fabia szakcikkeink
- További Skoda Fabia méréseink
- Skoda Fabia 1.4 i tuning autóink, sztorik
- Skoda Fabia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Skoda Fabia specifikáció
Gyártmány: Skoda Típus: Fabia Kivitel: 2000 – 2007 Motor: 1.4i 16v (74 kW / 100 LE) Katalógus teljesítmény: 100 LE Forgatónyomaték: 126 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 240000 km Motorvezérlő: Marelli IAW4MV Motorkód: BBZ Alvázszám: TMBJD46Y Gyártási év: 2005 Üzemanyag: Benzin Motor konfiguráció: Szívó-benzin Innét jött: Pécs Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt: Skoda tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Skodán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad. Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Fabia tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája csippelés okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Kérése emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az elvárható megbízhatóságot.
Skoda Fabia chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-fabia/ 200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták. A Fabia 100 lóerős erőforrása szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett tartalékkal van megáldva, ennek köszönhetően az optimalizálás várható eredménye csúcsteljesítményben csekély. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben chippelhető, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.4 i optimalizálás alkalmával tájékozódni kell milyen céghez látogatsz, mivel a hangolások megbízhatósága, haszna, eltérő! Az autód 100 lóerős motorjának és hajtásának adottságai ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy túlhúzott akciós szolgáltatással vagy akármilyen Skoda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, menete
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro tuning megvalósítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a teljesítménymérés és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen az 1.4 i motoron: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is. Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott. Szívó-benzin autóknál érdemes (de nem kötelező) sport betétszűrőt betenni mivel szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Skodát vizsgáltunk, javítottunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Skoda #Fabia #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 1.4 i más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.4 i egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!