Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Amarok tuning » 3.0 V6 TDI (165 kW / 224 LE) referencia
Volkswagen Amarok chiptuning 3.0 Di 224 LE 2016 Prémium Pro finomhangolás
Volkswagen Amarok chippelés a 320000 kilométert futott 8 éves 224 lovas 3.0 Di gépen, amely Tengelic közeléből ugrott át optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetben a csippelés haszna nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.
- Volkswagen Amarok szakcikkeink
- További Volkswagen Amarok méréseink
- Volkswagen Amarok 3.0 Di tuning autóink, sztorik
- Volkswagen Amarok fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Volkswagen Amarok adatai
Gyártmány: Volkswagen
Típus: Amarok
Kivitel: 2016 ->
Motor: 3.0 V6 TDI (165 kW / 224 LE)
Teljesítmény: 224 LE
Forgatónyomaték: 550 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 320000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17CP54
Motorkód:
Alvázszám: WV1ZZZ2HZH
Év: 2016
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Tengelic
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Volkswagen tuning kell? Akkor kezdd itt:
Volkswagen beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Volkswagenen
A Rigotech által preferált strapabíró chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 254 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 610 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl nagyobb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Volkswagen Amarok tuning Rigotech technikával
A tulajdonos stage1 beállítás okán látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva a gyári alacsony szervizköltségeket.
Volkswagen Amarok chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-amarok/
Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
Amarok 224 LE-s erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, tehát a chip tuning várható eredménye bőséges. A motor kiváló eredménnyel hangolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben 3.0 V6 TDI (165 kW / 224 LE) motor kellemesen húzható.
3.0 Di chippelés előtt érdemes tájékozódni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mert a chiptuningok haszna, díja hihetetlenül eltérő!
A kocsid 224 LE erőforrásának és váltójának adottságai ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy rossz akciós chip tuninggal vagy akármilyen Volkswagen tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, folyamata
A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő Rigotech PPro csippelés megvalósítása. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Volkswagen egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A csippelésünk eredménye ezen 3.0 Di erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel motoroknál felesleges sport légszűrő betétet betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Nálunk a féltett kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink mellett, megnyugtató garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló VW-t teszteltünk, javítottunk, motoroptimalizáltunk és róluk több alkalommal publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Volkswagen #Amarok #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Volkswagen 3.0 Di más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 3.0 Di egyéb mérések
Kapcsolódó Volkswagen tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!