Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Passat tuning » 2.0 TDI (125 kW / 170 LE) referencia
Volkswagen Passat chiptuning 2.0 Di 170 LE 2008 Prémium Pro csippelés
Volkswagen Passat remap a 320000 kilométert futott 15 éves 170 lóerős 2.0 Di vezérgépen, ami Sárbogárd közeléből érkezett motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetekben a chip tuning eredménye nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.
- Volkswagen Passat szakcikkeink
- További Volkswagen Passat méréseink
- Volkswagen Passat 2.0 Di tuning autóink, sztorik
- Volkswagen Passat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Volkswagen Passat adatai
Gyártmány: Volkswagen
Típus: Passat
Kivitel: B6 – 2005 – 2010
Motor: 2.0 TDI (125 kW / 170 LE)
Katalógus teljesítmény: 170 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 320000 km
ECU: Bosch EDC17CP14, Siemens/Continental PPD1.2
Motorkód: BMR
Alvázszám: WVWZZZ3CZ8
Évjárat: 2008
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Sárbogárd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Volkswagen tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Volkswagen tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Volkswagenen
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 190 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely reklámoz nagyobb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért csak Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Volkswagen Passat tuning Rigotech technikával
Az autó gazdája motoroptimalizálás okán érkezett a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a nyomaték meggyőző növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyári üzembiztonságot.
Volkswagen Passat tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-passat/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Passat 170 LE-s erőforrása és hajtáslánca bőséges betervezett tartalékkal bír, így a chip tuning várható eredménye számottevő. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
2.0 Di chiptuning előtt jól meg kell nézni melyik műhelyhez látogatsz, mert a hangolások megbízhatósága, megtérülése, díja igen eltérő!
Az autód 170 Ps motorjának és hajtásának megbízhatósága ellenére is azonnal túlhúzható egy amatőr olcsó beállítással vagy akármilyen Volkswagen tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő Rigotech PPro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy elsőre megvan a Volkswagen futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A chip tuningunk eredménye ezen 2.0 Di motoron: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de elvárható a fogyasztás érezhető csökkenése is.
Köszönjük Gábor pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel esetében nem szükséges sportlégszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Sok hasonló VW-t diagoztunk, írtunk és róluk gyakran már láthattad referenciáinkat, méréseinket.
#Volkswagen #Passat #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Volkswagen 2.0 Di 170 LE mérések
Volkswagen 2.0 Di más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 Di 170 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 Di egyéb mérések
Kapcsolódó Volkswagen tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!