Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Passat tuning » 2.0 TDI CR (100 kW / 136 LE) referencia
Volkswagen Passat chiptuning 2.0 TDI 136 Ps 2012 Prémium Pro Stage1
Volkswagen Passat remap a 180000 kilométert futott 9 éves 136 lóerős 2.0 TDI vezérgépen, amely tulajdonosa Kurd mellől érkezett chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a csiptuning haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Volkswagen Passat szakcikkeink
- További Volkswagen Passat méréseink
- Volkswagen Passat 2.0 TDI tuning autóink, sztorik
- Volkswagen Passat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Volkswagen Passat alapadatok
Gyártmány: Volkswagen
Típus: Passat
Kivitel: B7 – 2010 – 2014
Motor: 2.0 TDI CR (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C46
Motorkód: CFFB
Alvázszám: WVWZZZ3C
Év: 2012
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Kurd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Volkswagen tuning kell? Kezdj itt:
Volkswagen tuning
Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Volkswagenen
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Volkswagen Passat tuning Rigotech technikával
A legtöbb autót egyszerű mérni padon, de van amikor megtréfál minket egy jól ismert tök átlagos autó is. Ennél a Volkswagennél padon mérve szinte pontosan tudta a katalógus adatokat, de a modosításokkal nem volt szép a mérés, és az elvárt adatok alatt teljesített. Nem reagált a gázpedálos trükkre és az ABS fizikális kiiktatására sem. Végül leszedtem a padról, és úton megmértem. Láss csodát minden szuper.
A tulajdonos csippelés okán látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója erején és előzési képességén. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.
Volkswagen Passat lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-passat/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Passat 136 Cv-s erőforrása és hajtáslánca bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a chippelés várható eredménye bőséges. A motor tökéletes eredménnyel húzható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 TDI tuning alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mert a tuningok haszna, brutálisan eltérő!
Szeretett autód 136 lovas motorjának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is azonnal felrobbantható egy hibás akciós chip tuninggal vagy akármilyen Volkswagen tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, lépései
Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Feri elvárásainak megfelelő Rigotech PPro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Volkswagen egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 2.0 TDI erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának érezhető javulása is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket választott.
Turbódízel motoroknál oktalan sport légszűrő betétet alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai technikáink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok hasonló VW-t teszteltünk, diagoztunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban gyakran már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Volkswagen #Passat #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Volkswagen 2.0 TDI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI 136 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések
Kapcsolódó Volkswagen tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!