Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Passat tuning » 2.0 TDI CR (103 kW / 140 LE) referencia
Volkswagen Passat chiptuning 2.0 TDI 140 LE 2008 Prémium Pro Stage1
Volkswagen Passat Stage1 beállítás ezen a 240000 kilométert futott 13 éves 140 lovas 2.0 TDI vezérgépen, ami Nagyacsád mellől érkezett hozzánk remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chiptuning hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Volkswagen Passat szakcikkeink
- További Volkswagen Passat méréseink
- Volkswagen Passat 2.0 TDI tuning autóink, sztorik
- Volkswagen Passat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Volkswagen Passat alapadatok
Gyártmány: Volkswagen Típus: Passat Kivitel: B6 – 2005 – 2010 Motor: 2.0 TDI CR (103 kW / 140 LE) Teljesítmény: 140 LE Katalógus nyomaték: 320 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 240000 km Motorvezérlő: Bosch EDC17CP14 Motorkód: CBA Alvázszám: Év: 2008 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innét jött: Nagyacsád Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Volkswagen tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: Volkswagen tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos emelés ezen a Volkswagenen
A Rigotech által preferált strapabíró tuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 165 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Volkswagen Passat tuning Rigotech módra
Róbert optimalizálás miatt látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis garantálva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Volkswagen Passat oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-passat/ 200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A Passat 140 PS erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal van megáldva, tehát a felhúzás várható hozadéka bőséges. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDI CR (103 kW / 140 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDI tuning megrendelésekor tájékozódni kell milyen chippeshez fordulsz, mert a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, díja brutálisan változatos! A kocsid 140 lovas motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy amatőr akciós tuninggal vagy akármilyen Volkswagen tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, menete
A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro csiptuning kialakítása. A tökéletes tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Volkswagen futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is. Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos ehhez hasonló VW-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk elég sokszor már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Volkswagen #Passat #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Volkswagen 2.0 TDI 140 LE mérések
Volkswagen 2.0 TDI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI 140 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések
Kapcsolódó Volkswagen tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!