/**/

Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Passat tuning » 2.0 FSI (110 kW / 150 LE) referencia

Volkswagen Passat chiptuning 2.0 FSI 150 Ps 2006 Prémium Pro csiptuning


Volkswagen Passat csippelés ezen a 160000 km-t futott 16 éves 150 lovas 2.0 FSI gépen, amely Kaposvár közeléből ugrott át hozzánk optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt kivitelnél az optimalizálás hatása jól mérhető. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.


volkswagen passat tuning 2-0-fsi 150

Volkswagen Passat alapadatok

Gyártmány: Volkswagen
Típus: Passat
Kivitel: B6 – 2005 – 2010
Motor: 2.0 FSI (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 200 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 160000 km
ECU: Bosch MED9.5.10
Motorkód: BVF
Alvázszám:
Év: 2006
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Szívó-benzin
Ahonnan jött: Kaposvár

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Volkswagen tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Volkswagen tuning

Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) növekmény ezen a Volkswagenen

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely reklámoz hegyesebb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Volkswagen Passat tuning Rigotech módra

A kétliteres FSI benzinmotorral szerelt Passat alacsony fordulaton beteg módjára vánszorog, a gázadásra pocsékul reagál, egy előzési kísérletet jól át kell gondolni! Épp úgy, mint minden szívómotornál, a teljesítményhez fordulatszám kell, a közel 1 mp-es késés viszont nem megengedhető ilyen helyzetben. A100-as oktánszámú üzemanyaghoz készült beállításunkkal az autó reakcióideje lényegesen javítható, melyhez alsó tartományban némi nyomaték is társul! 🙂
Ügyfelünk csiptuning érdekében jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , az erő jól érezhető fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis garantálva a gyárival azonos üzembiztonságot.

Volkswagen Passat tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-passat/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A Passat 150 LE-s motorja a szívó üzem miatt csekély betervezett mechanikai tartalékkal bír, ennek köszönhetően a remap várható eredménye nyomatékcsúcsban minimális. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben húzható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 2.0 FSI csiptuning megrendelésekor jól meg kell nézni kihez mész, mivel a chiptuningok haszna, ára hihetetlenül változatos!

A géped 150 LE motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül leamortizálható egy rosszul megírt akciós chippel vagy akármilyen Volkswagen tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő PPro chiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás néha elsőre megvan a Volkswagen futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 FSI motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának mérséklődése is.

Köszönjük Zoltán pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin autóknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport légszűrő betétet használni mivel jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

A Rigotech-nél a féltett autód maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló VW-t vizsgáltunk, diagoztunk, chippeltünk és ezekről több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Volkswagen #Passat #tuning #FSI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!