/**/

Chiptuning » Volkswagen tuning » Volkswagen Golf tuning » 1.6i 16v (77 kW / 105 LE) referencia

Volkswagen Golf chiptuning 1.6 i 105 lóerő 2004 Prémium Pro beállítás


Volkswagen Golf tuning ezen a 240000 kilométert futott 17 éves 105 lóerős 1.6 i-n, amely Szeged közeléből jött csiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csippelés hatása könnyen mérhető.


volkswagen-golf-tuning-1-6-i-105

Volkswagen Golf részletek

Gyártmány: Volkswagen
Típus: Golf
Kivitel: Golf 4 – 1997 – 2003
Motor: 1.6i 16v (77 kW / 105 LE)
Teljesítmény: 105 LE
Katalógus nyomaték: 148 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Bosch ME7.5.10, Marelli IAW4MV
Motorkód: BCB
Alvázszám: WVWZZZ1J
Év: 2004
Üzemanyag: Benzin
Kialakítás: Szívó-benzin
Innét jött: Szeged

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Volkswagened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Volkswagen tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/volkswagen-tuning/

Tuning katalógusunkban biztonságos emelés ezen a Volkswagenen

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely reklámoz nagyobb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért csak Te felelsz.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.

Volkswagen Golf tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk Chiptuning okán érkezett Szegedről hozzánk ezzel a BCB motorkódos IV-es Golffal. Nagyon zavarta az alacsony fordulati nyomaték szegénység. Mivel sokat jár túrázni, a hegyre felfelé menet gyakran elkellene egy kis plussz. A tuning jó ötletnek tűnt. Mérés nélkül is nyagyon jól érezhető, nem csak placebo.
Az autó gazdája csiptuning miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva az eredetivel azonos megbízhatóságot.

Volkswagen Golf lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/volkswagen-golf/

Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Golf 105 LE-s erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal van megáldva, tehát a chip tuning várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben csiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.


Az 1.6 i optimalizálás alkalmával tájékozódni kell milyen csippeshez mész, mivel a remap-ok megbízhatósága, eredménye, brutálisan eltérő!

Az autód 105 lovas erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy összetákolt olcsó csiptuninggal vagy Volkswagen tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, lépései

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Volkswagen állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen az 1.6 i erőforráson: és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin motoroknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport betétszűrőt alkalmazni mivel a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink garantálják. Sok hasonló VW-t teszteltünk, diagoztunk, tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Volkswagen #Golf #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!