Volkswagen tuning
Volkswagen tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Volkswagen tuning
Volkswagen tuning, chiptuning
Erős Volkswagen tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Volkswagen tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Volkswagen chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Volkswagen tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Volkswagen modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Volkswagen tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Volkswagen chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Volkswagen tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Volkswagen cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: VAG (VW-Audi-Seat-Skoda), mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
- Passat 2.0 CR TDI chiptuning - Sikeres műszaki vizsga, garancia megtartás?!
- Új Passat 2.0 CR TDI chiptuning - hova lett a 15NM? - koromlerakódás, dpf, vagy más?
- Volkswagen Caddy - DUPLÁZTUK a teljesítményét!
- Volkswagen Passat 2.0 CR TDI chiptuning 140LE 320NM csaló szoftver után...
- Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI chiptuning - Kivallattuk, mértük, teszteltük a 2020-as új modellt és beugrott egy PPro chiptuning - garancia?
- VW Passat 1.9 TDI chiptuning + forrasztós képek
- VW Passat 2.0 TDI chiptuning 140LE erősre kérték, erősre csináltuk! PPro motoroptimalizálás +59LE +85NM!
- 1.9 PDTDI tuning, chiptuning, teljesítménymérés, tippek és trükkök
- Audi 3.0 TDI chiptuning, motoroptimalizálás esettanulmányok, mérések, videók, trükkök
- Audi A3 2.0 PDTDI chiptuning- Hogyan csinálj Zombit az autódból... 1. rész
- Audi A3 2.0CR chiptuning - ÚJRATUNING mérésekkel, sztorival
- Audi A4 2.0 PDTDI chiptuning (Siemens PPD) "kicsit" füstöl....
- Audi TT RS chiptuning - Mit tud a 2.5 TFSI 340 lovas motorja? Mértük, vallattuk, videóztuk
- Audi VW Seat Skoda 1.6 TDI chiptuning, tippek, trükkök
- Skoda Fabia tuning RS 1.9 PD - Tuningvédet, halottébresztés
- Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning tapasztalatok, árak
Épp most mértük: legutóbbi Volkswagen chip tuning méréseink
- Volkswagen Golf 1.9 TDI 90 LE 2001 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és teljesítménymérés
- Volkswagen Passat 2.0 TDI 140 LE 2012 Rigotech Prémium Pro remap és dyno teszt
- Volkswagen Passat 2.0 D 150 LE 2015 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás adatok és dyno
- Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 230 LE 2019 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
- Volkswagen Passat 2.0 CRTDI 190 LE 2015 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és teljesítménymérés
- Seat Altea 2.0 CRTDI 170 LE 2010 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és dyno teszt
- Skoda Superb 1.6 TDI 105 LE 2012 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás adatok és teljesítménymérés
- Skoda Octavia 2.0 TDI 110 LE 2012 Rigotech Prémium Pro tuning és dyno
- Seat Altea 2.0 TDI 140 LE 2008 Rigotech Prémium Pro csiptuning és teljesítménymérés
- Skoda Superb 1.6 TDI 105 LE Rigotech Prémium Pro csiptuning adatok és teljesítménymérés
Volkswagen tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Volkswagen Sharan chiptuning 2.0 CR 136 Ps 2014 Prémium Pro Stage1
- Volkswagen Arteon chiptuning 2.0 Di 150 lóerő 2017 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Volkswagen Golf chiptuning 1.9 Di 105 Ps 2008 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Touran chiptuning 1.9 Di 100 Ps 2004 Prémium Pro Stage1
- Volkswagen Passat chiptuning 2.0 CR 150 Ps 2016 Prémium Pro Stage1
- Volkswagen Golf chiptuning 1.6 CR 110 Ps 2015 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Golf chiptuning 1.6 benzin 105 Ps 2003 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Golf chiptuning 1.2 TSI 105 Ps 2012 Prémium Pro csiptuning
- Volkswagen Transporter / Multivan chiptuning 2.5 Di 102 Ps 2000 Prémium Pro csippelés
- Volkswagen Passat chiptuning 2.0 CR 190 Ps 2015 Prémium Pro hangolás
- Seat Altea / XL chiptuning 1.6 Di 105 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
- Volkswagen Passat TUNING 2.0 TDI chiptuning 140 Ps 2014 Prémium Pro Stage1
- Volkswagen Passat TUNING 2.0 TSI chiptuning 211 Ps 2012 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Golf TUNING 1.9 TDI chiptuning 110 LE 1999 Prémium Pro Stage1
- Volkswagen Golf TUNING 1.9 TDI chiptuning 90 LE 2004 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Volkswagen Caddy TUNING 1.6 TDI chiptuning 75 lóerő 2011 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Passat TUNING 2.0 TDI chiptuning 140 LE 2013 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Volkswagen Golf TUNING 1.6 TDI chiptuning 105 LE 2014 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Volkswagen Jetta TUNING 1.6 TDI chiptuning 105 LE 2011 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Passat TUNING 1.9 TDI chiptuning 110 lóerő 1999 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Passat TUNING 2.0 TDI chiptuning 150 Ps 2017 Prémium Pro csippelés
- Seat Cordoba 1.9 SDI 68 lóerő chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Seat Toledo 2.0 TDI 140 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Seat Altea 1.6 TDI 105 LE tuning, Prémium Pro csippelés
- Seat Leon 1.9 TDI 105 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Seat Leon 2.0 CR TDI 150 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
További Volkswagen tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Volkswagen dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Volkswagen | Amarok | 2.0 BiTDI 4Motion 6MT | 163 | 400 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Amarok | 2.0 BiTDI 4Motion 8AT | 180 | 420 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Amarok | 2.0 BiTDI 6MT | 163 | 400 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Amarok | 2.0 BiTDI 6MT | 180 | 420 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Amarok | 2.0 TDI 4Motion 6MT | 122 | 340 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Passat Alltrack | 1.4 TSI 4Motion 6MT | 150 | 250 | VR/Mgb. +OBD |
---|---|---|---|---|---|
Volkswagen | Passat Alltrack | 1.4 TSI 4Motion 7AT | 150 | 250 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Passat Alltrack | 1.8 TSI 6MT | 152 | 250 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Passat Alltrack | 1.8 TSI 6MT | 160 | 250 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Passat Alltrack | 1.8 TSI 7AT | 160 | 250 | VR/Mgb. +OBD |
Volkswagen | Passat Alltrack | 2.0 TDI 4Motion 6AT | 140 | 320 | VR/Mgb. +OBD |
A Volkswagen története
A Volkswagen konszern német autógyártó vállalat, egyike a legnagyobb autógyártó cégeknek a világon. A cégcsoporthoz tizenkét márka tartozik – a Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Nutzfahrzeuge, Scania és az MAN.
A Volkswagen (magyarul: „Népautó”) vállalatot 1937-ben alapították azzal a szándékkal, hogy a német polgárok számára praktikus, a mindennapokban jól használható, ugyanakkor olcsón elérhető járművet állítson elő, bár az olcsóság az a tulajdonság, ami ma már rég nem mondható el a márkáról. A cég alapvetően tehát a Volkswagen Bogár gyártására jött létre.
Ezen mottó alapján egy új, hétköznapi használatú autót az addigi autóépítési elvekkel merőben ellentétes módon kellett megtervezni, mivel egészen addig az autózás luxusnak számított, és csak a leggazdagabbak által volt elérhető. 1904-ben beszéltek először a német nyelvterületen arról, hogy létre kellene hozni egy „Népautót”. A Motorwagen című szaklapban latolgatták az előnyeit egy tömeggyártású autónak,szemben a motorkerékpárral, ami addig a legnépszerűbb közlekedési eszköz volt. A „Népautó” ötlete sok mérnököt ösztönzött, hogy koncepciókat, terveket készítsenek, így a magyar származású Barényi Béla (18 évesen) elkészített egy futóműtervet 1925-ben.
Az embereknek olyan autó kell, amelyben elfér két felnőtt és három gyermek, könnyen javitható, takarékos és legfőképpen megfizethető. Adolf Hitler arra utasította az akkori fejlesztőket, élükön Ferdinand Porschével, hogy egy KdF-Wagent, egy „népautót” tervezzenek, mely olcsó, egyszerű , de minősége verhetetlen.A Hans Ledwinka által tervezett autó 1934-ben nyerte el vegső formáját. Ferdinand Porsche 1934 június 22-én adott zöld utat a fejlesztésnek. Az első hivatalosan Type 60 névre hallgató prototipus 1935 oktoberére készült el. Németországban rohamtempóban építették az autógyártásra szánt új várost Alsó Szászország tartományban, amelyet először „Stadt des KdF-Wagens”-nek, azaz a KdF-autók városa”-nak neveztek,de hivatalosan Wolfsburgként ismert. A Volkswagen központja és legfontosabb üzemei mind a mai napig Wolfsburgban működnek. A háború előtt kis darabszámú és lassan növekedő eladással kellett szembenézni, azonban 1946-ra már havi ezer darabos előállításnál tartottak. Ez a mennyiség különösen figyelemre méltó, mivel a gyárat a háború során komoly károk érték, a háború után pedig szigorú szabályok kötötték. Ami a felvevőpiacot illeti, az autók ára egy motorkerékpár árának megfelelő összeg volt, ami a kormány előtakarékossági programjának köszönhetően széles körben elérhetővé vált. Elkezdték az autózás feltételeit is megteremteni, nagyarányú út,- és autópályaépítésekkel. Végül a háború kitörése miatt a bogárhátúból, azaz a KdF-wagenből (Kraft durch Freude = az öröm ereje) nem gyártottak sokat, és az elkészült példányok nagy része is az NSDAP vezető tisztségviselőkhöz került. Ezidőtájt a többi autógyártóhoz hasonlatosan a Volkswagennél is a hadijárművek kerültek előtérbe, csapatszállító, terepjáró, négykerékmeghajtású és kétéltű járművek formájában.
A Németország vereségével végződő háború után a megszálló szövetségesek által kidolgozott Morgenthau-terv erősen korlátozta a gyártást és előállítást, ami persze a gyár csődjét jelentette volna, így a németek hadiváéltásként kínálták fel a szövetséges hatalmak országainak a wolfsburgi gyárat, ám Európa ekkor a bogárhátút jelentéktelennek és alkalmatlannak találta a forgalmazásra, így egyik szövetségi ország sem tartott igényt a gyárra. Mint később kiderült, a gyárat felajánlották az amerikai Fordnak, söt szintén háborús váltásként-Franciaországnak is, ám végül egyikük sem tartott rá igényt, így a Volkswagen megmenekült. A háború után tehát nekiláttak a gyár újjáépítésének, ami akkora lendülettel zajlott, hogy 1945-re már közel 1800 bogárhátút le is gyártottak. 1955-re az egymilliomodik bogár gördült le a szalagról. Ez a bogár természetesen már nem teljesen az a bogár volt, 33 lóerős motorja, 115 km/órás végsebessége, 27,5 másodperces 0-100-as gyorsulása sokkal dinamikusabbá tették fő vetélytársainál, a Citroen 2CV-nél vagy a Morrisnál. Az autó ekkor már kapható volt a világ több országában, így az USA-ban is, ahol hamar kultusz autóvá valt az eredeti és kabrió változata is. A Volkswagen bogarat fénykorában nem kevesebb, mint 16 országban gyártották. A németországi üzemek mellett a legfontosabbak a brazil és a mexikói üzemek voltak, hiszen a németországi termelés 1978-as leállítása után jórészt ezen egységek vették át termelését. A Volkswagen bogár minden idők negyedik legnagyobb példányszámban gyártott autója: 1938-tól 2003-ig nem kevesebb, mint 21 529 464 darabot készítettek belőle. Ezzel a VW Bogár a valaha legnagyobb számban gyártott autóvá lépett elő, megelőzve a Ford T-Modellt. A sikeren felbuzdulva egy holland importőr ötlete nyomán született meg a nagycsaládosoknak szánt bogár alapú kisbusz, mely a hippi-kultúra legendás járműve lett.
A Volkswagennek ekkorra már volt kisautója, kisbusza és sportkupéja, már csak egy kényelmes, középkategóriás családi autó hiányzott. Ezt az igényt szolgálta ki a Type 3, azaz a VW 1500 és 1600, melynek hagyományosan hátul levő motorterében kezdetben 1,5, majd 1.6 literes boxermotorokat szereltek. Újításnak számított az is, hogy elöl és hátul is volt csomagtartója. Szinten 1968-ban kezdték gyártani a Type 3-ra emlékeztető, am annál nagyobb méretű és erősebb, 1.7, illetve 1,8 literes motorokkal ellátott, két- és négyajtós limuzin, illetve kétajtós kombi változatban kapható Volkswagen 411/412 tipust, amelyek az utolsó léghűtéses motorral szerelt VW személyautók voltak.
A 70-es évekre azonban a vásárlóközönség ráunt az elavulttá váló bogárra, ez eladások megtorpantak, és az olajválság is nehézségek elé állította a keresleti oldalt. Szerencsére a Vw ismét megmenekült, annak révén, hogymég 1964-ben megvásárolta az Auto Uniont (a késöbbi Audi AG jogelődjet), amely már 1972-ben bemutatta a korszerü, Giorgetto Giugiaro altal tervezett Audi 80-as modellt. Ebból a kocsibol fejlesztette ki viharos gyorsasággal a Vw saját középkategóriás modelljet, a Passatot, amelynek végleges változatát 1973-ban két, három, négy és ötajtós csapott hátu valtozatban már be is mutathatta a nagyközönségnek, amit az nagyon kedvezően fogadott.
Innentől kezdve a termelés és a világszintű terjeszkedés új szárnyakra kapott, és következő évtizedek a Passat újabb és újabb fejlesztéseinek piacra dobásával teltek. Később a közvetlen befecskendezéses, 1,9-es, 90 lóerős TDI motor, páratlan dinamizmusával, igen alacsony fogyasztásával és rendkívüli megbízhatóságával tűnt ki, és a szakma megítélése szerint ezzel alapozta meg legendássá vált dízelmotorjainak mind a mai napig töretlen jó hírnevét.
Annak idején a Passat mellett a VW-nek nagy szüksége volt egy kompakt, családi használatra is alkalmas modellre is, ezért kifejlesztettek egy korszerű, alacsony fogyasztású, fronthajtásos, vízhűtéses motorral ellátott kompakt autót is, amelyet végül 1974. május 20-án mutattak be Volkswagen Golf néven. A maga idejében a Golf rendkívül korszerűnek számított, szögletes vonalaival, nagyméretű ablakaival. A Golf GTI azóta is szinte teljesen önálló életet él a modellpalettán. Az 1979-es, lépcsőhátú változat, a Jetta, elsősorban a nagybevásárlásokat bonyolító családanyák szívét dobogtatta meg, az 1980-ban bemutatott Golf Cabriolet viszont mindenkiét. Ez utóbbi is valódi kultusz autóvá vált, viszont aránylag magas ára miatt jóval kevesebben engedhették meg maguknak, mint a Golf család legtöbb tagját.
A VW egyéb modellsorozatainak minden tekintetében méltó párja, a Polo, olyan tulajdonságokkal rendelkezett, amelyek már erősen feszegették a kis kategória határait.
Az 1938 május 27-én alapított Volkswagen Aktiengesellschaft (VAG) vagy Volkswagen Group néven szereplő cég, amelynek felügyelő bizottsági elnöke Ferdinand Porsche unokája, Ferdinand Pi?ch igazgatótanácsának elnöke pedig Prof. Dr. Martin Winterkom, Európa első számú, a világ pedig harmadik legnagyobb autógyártója. Mindenesetre a VW AG nem üt karba tett kézzel 2009-ben ugyanis meglévő hét személyautó-márkája – VW, Audi, Skoda, Seat, Bentley, Bugatti, Lamborghini-nyolcadikként felvásárolta a világ egyik legnevesebb sportautó-gyártóját, a Porschet. Az aktussal tulajdonképpen összenőtt, ami eddig is összetartozott, hiszen a két céget történetileg és személyileg is számtalan közös szál köti össze.